Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Celiien schreef:Weet je, als je geen negatieve reacties wilt hebben, maak dan geen topics aan.. je zit alleen maar mensen aan te vallen, omdat je jezelf blijk baar aangevallen voelt? Mensen geven alleen maar tips en goede raar, en jij zit ons allemaal af te blaffen omdat 'jij het toch wel beter weet'. Ga dan lekker tegen je ouders hierover door, maar kom dan niet op bokt erover zeuren 'ooooo ik had zoooooooo'n strenge jury vandaag'...
valerie2012 schreef:Celiien schreef:Weet je, als je geen negatieve reacties wilt hebben, maak dan geen topics aan.. je zit alleen maar mensen aan te vallen, omdat je jezelf blijk baar aangevallen voelt? Mensen geven alleen maar tips en goede raar, en jij zit ons allemaal af te blaffen omdat 'jij het toch wel beter weet'. Ga dan lekker tegen je ouders hierover door, maar kom dan niet op bokt erover zeuren 'ooooo ik had zoooooooo'n strenge jury vandaag'...
als niet weet hoe die jury is oordeel dan niet. Ik weet zelf dat streng was en dat vonden wel meer mensen. En het zijn geen tips dat we der nog niet klaar voor zijn want dat zijn we namelijk wel. En het is tip om zeggen dat nog geen wedstrijden moet rijden maar nog moet lessen. Maar ik les nu elke week en dat deed ik al. En met lessen gaat juist heel goed en die wedstrijd voor 1st keer zo wel voor de ruiter als voor het paard was voor 1st keer geen slecht wedstrijd. EN dit betekent niet dat ik een slecht ruiter ben. EN betekend ook niet dat mijn paard niet netjes liep. Voor 1st keer was heel netjes.
Shari_Becker schreef:Heb je toevallig ook foto's of een filmpje van het rijden op je paard, ben ik wel benieuwd naar
44Myrthe44 schreef:Om 157 in de B te rijden moet je echt héél beroerd rijden, ook als het een strenge jury was.
Zou nog even lekker lessen nemen en wachten met de wedstrijden verder, het is echt niet leuk als je keer na keer zulke punten haalt. En je zegt ''ik begin liever met lage punten dan meteen hoog''. Maar waarom eigenlijk? Het is toch juist heel leuk als je meteen goede punten haalt?
Waarom zou je op je eerste wedstrijd geen winst kunnen rijden?valerie2012 schreef:Celiien schreef:Weet je, als je geen negatieve reacties wilt hebben, maak dan geen topics aan.. je zit alleen maar mensen aan te vallen, omdat je jezelf blijk baar aangevallen voelt? Mensen geven alleen maar tips en goede raar, en jij zit ons allemaal af te blaffen omdat 'jij het toch wel beter weet'. Ga dan lekker tegen je ouders hierover door, maar kom dan niet op bokt erover zeuren 'ooooo ik had zoooooooo'n strenge jury vandaag'...
als niet weet hoe die jury is oordeel dan niet. Ik weet zelf dat streng was en dat vonden wel meer mensen. En het zijn geen tips dat we der nog niet klaar voor zijn want dat zijn we namelijk wel. En het is tip om zeggen dat nog geen wedstrijden moet rijden maar nog moet lessen. Maar ik les nu elke week en dat deed ik al. En met lessen gaat juist heel goed en die wedstrijd voor 1st keer zo wel voor de ruiter als voor het paard was voor 1st keer geen slecht wedstrijd. EN dit betekent niet dat ik een slecht ruiter ben. EN betekend ook niet dat mijn paard niet netjes liep. Voor 1st keer was heel netjes.
daniekjuh schreef:Pff toen ik 9 jaar geleden met mijn toen 3 jarige pony op wedstrijd ging, pony zonder wedstrijd ervaring, en ik ook, ik was 12, reed ik 156 punten, dat was toen alleen nog winstWaarom zou je op je eerste wedstrijd geen winst kunnen rijden?
Tuurlijk is het spannender omdat je niet weet hoe je paardje gaat reageren, maar waarom wil je persee op wedstrijd? Het is toch leuker om wel lekker winstpunten te rijden? Dus waarom niet eerst nog even onderling anders? Succes iig
jentel schreef:De eerste keer op wedstrijd moet je er zowiezo niet vanuit gaan dat je hoge punten scoort.. Het is een leerproces.
Kilometers maken op concours(wel rekening houden met paard natuurlijk).
Mooie punten is meegenomen, zo niet.. Volgende keer beter en leer van je "fouten".
Zou ook wel graag filmpje willen zien.