Erg gave foto's Danielle, je hebt een gaaf paard!!
NienSCHaap
Geplaatst: 02-10-13 20:50
wat ziet Desteny er goed uit leuke foto's !!
D_Desteny
Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-13 20:56
YentleShots wauw bedankt voor het compliment! Ik ben ook trots op mijn knapperd hoor. Dankjewel Steefvicky! Bedankt NienSCHaap, hij mag nog wel wat afvallen maar verder zit hij goed in zin velletje.
Bedankt! Mijn instellingen waren f 5,6 sluitertijd 1/640 sec en een iso van 125.
rocymax
Geplaatst: 03-10-13 12:59
Ik kan alleen maar zeggen wat een ontzettend mooi gaaf paard!!! Hoe is Destenys karakter??
D_Desteny
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-13 18:30
Bedankt rocymax! Een gouden paardje geweldig karakter, super lief maar wel lekker ondeugend. Zijn streken geven wel eens wat problemen maar zijn karakter maakt altijd alles goed
D_Desteny
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-13 14:50
Welke zouden jullie kiezen om af te drukken op 40x50 formaat?
ik vind het altijd alleen zo storend als afgestudeert fotografe, dat iedereen er altijd maar fotografie onder pleurt. er komt wel heel veel meer bij kijken. maargoed, toch wel leuk en creatief gedaan!
Bedankt Laurajoy15! Het is erg moeilijk om te kiezen!
Bedankt femo, paard is inderdaad leuk. Ik vraag me alleen af hoe je er bij komt dat ik er zomaar fotografie onder pleur, wil je nu zeggen dat ik zomaar wat doe? Ik ben er heel serieus mee bezig doe een cursus en ga daarna de opleiding doen. Erg jammer dat je er vanuit gaat dat ik maar wat doe!
Leuk dat je er serieus mee bezig bent. het was niet heel onaardig bedoeld, maar mensen met een spiegelreflex denken al gauw dat ze fotografen zijn en er fotografie onder moeten zetten.
D_Desteny
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-13 09:47
Zoals ik al zei jammer dat je daar zomaar vanuit gaat, ik snap wel wat je bedoelt. Maar ik neem aan dat je aan de hand van foto's wel kan beoordelen of iemand zomaar wat loopt te klungelen of er serieus mee bezig is. Ik ben pas 3 maanden bezig met fotografie dus geweldig is het nog niet dat weet ik ook wel.