Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rivendell schreef:Super hoe je Polly opgeknapt hebt!!
Ik krijg alleen wel een beetje de rillingen van dat schapen gaas dat ik op veel fotos zie![]()
Zeker als je volgend jaar een veulentje hebt, is dit erg link.
Ik vind het zo goed dat je Polly een thuis hebt gegeven!
Geweldige pony.. Ik vind het zo geweldig wat je voor die lieve oude pony hebt gedaan, en nog steeds doet, vind ik echt fantastich! En Set is natuurlijk ook prachtig!

Rivendell schreef:Super hoe je Polly opgeknapt hebt!!
Ik krijg alleen wel een beetje de rillingen van dat schapen gaas dat ik op veel fotos zie![]()
Zeker als je volgend jaar een veulentje hebt, is dit erg link.
Dat was voor mijn vreetschuur van een shetlander, die mocht niet zoveel gras maar door bijna elke omheining komt hij heen. Hij heeft nu een heel leuk plekje bij een andere mini-ruin waar ze weinig gras hebben en lekker kunnen stoeien. De 'kooi' van schapengaas is al tot de helft afgebroken, en gaat helemaal weg. Daarnaast komt er gewoon een veulenproof weiland 
iedereen thanks!
leuk dat je reageert

.

je moet echt langskomen, beest is geen steek veranderd alleen gelukkiger haha.
We hadden daar een grote buitenbak en berekend op grote paarden. Bij de ingang hing een ketting, genoeg om een paard tegen te houden, maar Polly kon daar prima onderdoor, dat deed ze dan ook, met de ruiter nog op de rug. Voor de ruiter was het wat minder. Toen kwam er ook maar een lagere ketting en kon ook Polly er niet meer uit