Mooie foto's, Heleen, het "samen" straalt er vanaf
mbkaatje
Geplaatst: 28-09-13 10:43
Prachtige foto's! Op FB had ik al een paar keer eerder complimenten gemaakt. Vooral die van de paarden samen vind ik erg mooi. En die had je nog niet. Neemt niet weg dat de rest ook echt heel mooi zijn hoor. Die van jullie samen is wel heel mooi, ik moest daarbij nog wel aan jullie trouwkaart denken. Maar volgens mij zaten jullie toen met z'n tweetjes op 1 paard.
Complimenten aan de fotografen!
heleenxx
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-13 12:52
Klopt mbKaatje! Op Mark, ook in zwartwit. Wij moesten daar zelf ook al aan denken
Dank je wel Ninx, leuk om te horen!
Bedankt voor jullie leuke reacties! Zelfs Nico Vermeer is dankzij de foto's op bokt gekomen
Wat een leuk topic! Misschien moet ik er toch ook eentje gaan maken hoor....maar dat wordt toch erg lastig denk ik Die van jou is goed gelukt...zijn dit al 15 foto's joh? Oef....geen wonder dat het moeilijk kiezen is!!
Wat en ontzettend knappe paarden! En prachtige foto's!
Rianne_
Geplaatst: 28-09-13 13:17
Had natuurlijk al een aantal foto's gezien op FB, maar wat ziet het er geweldig uit! Geweldig mooie paarden heb je, en die laatste foto van jou & je man samen is echt super..
uniic0rn
Geplaatst: 28-09-13 14:17
wauw echt super leuke foto's en super mooie foto's! De laatste foto is echt heel lief
Wat grappig Je gezicht kwam me zo bekend voor en opeens viel het muntje. Volgens mij kwam je wel eens de paarden van de Prangers behandelen op Manege Waarland Mooie paarden en het plezier straalt er vanaf!
Wat een prachtige foto's! Heerlijk. vooral de foto's van de twee paarden samen. Ik vind soms de stang er wel een beetje minder vriendelijk uit zien. maar dat kan aan mij liggen. Heb er niet veel verstand van
Klopt Cayenne, daar kom ik nog regelmatig op de manege. Die kinketting heb ik altijd zo zitten, misschien iets te los voor het oog maar zo loopt hij het fijnste. Ik had de stangteugel wat losser mogen laten op de foto's, maar het moest allemaal wat gehaast met inrijden etc. Paard was een beetje heet en dan glijdt die teugel wel eens een beetje door mijn vingers heen.
xSerena
Geplaatst: 28-09-13 18:18
Prachtige paarden en hele mooie foto's!
Psydoxy
Geplaatst: 28-09-13 21:14
Nominatie voor de Boktvoorpagina Super leuke foto's Heleen.
Nouvel
Geplaatst: 28-09-13 21:27
Wat een supergave foto's en wat een prachtige paarden!
Ashleynicole
Geplaatst: 28-09-13 21:38
Was een hele leuke dag ,je kunt oprecht trots zijn op je foto`s ! Ik was er ook met Diday-v Zijn allemaal hele mooie foto`s gemaakt ! top dag met top fotografen ! Groetjes nicole
Wat jammer dat die 2e foto donker is, die vind ik ook erg gaaf! En ik dacht al waar herken ik je van maar je hebt mijn vorige paard wel eens behandeld. Leuke foto's!
Duality
Geplaatst: 29-09-13 13:19
was juist de bedoeling dat de foto zo werd.. maarja en daarbij voor t uploaden was ie zowieso wat lichter