Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lara_Silver schreef:thnx!Mooie foto's hoor, jullie zijn leuk samen!
Roosch schreef:Wat een leuke foto's, Dabo! Kan me jullie nog goed herinneren van vroegah, leuk om te zien dat jullie nog steeds een leuk stel zijn samen.
 Bedankt!
 Bedankt! 

Foto's van de verhuizing staan er nu ook bij.
 Foto's van de verhuizing staan er nu ook bij. 

en Choice net 1 jaar
 en Choice net 1 jaar  Heb je het naar je zin op je nieuwe stal? Ze ziet er super uit hoor!
 Heb je het naar je zin op je nieuwe stal? Ze ziet er super uit hoor!                                                         

Leuk joh! en wat lekker dat jullie het toch zo naar jullie zin hebben daar, maar ja welk paard wordt er daar richting de veluwe nou niet gelukkig
 Leuk joh! en wat lekker dat jullie het toch zo naar jullie zin hebben daar, maar ja welk paard wordt er daar richting de veluwe nou niet gelukkig  

Ik hoop dat jullie nog heel veel jaren mogen genieten van elkaar op jullie nieuwe stekkie !
 Ik hoop dat jullie nog heel veel jaren mogen genieten van elkaar op jullie nieuwe stekkie !