Alweer een gemiste carrrière: veedrijverspaard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 19:50

Even een update ..
Ben vertrokken maar had niet gedacht dat ik iets zou zien. Vrij in het begin dit wel nog gespot:

Afbeelding

Altijd leuk natuurlijk :)

In de hoek waar varkentje gisteren zat was [***] erg oplettend, maar ik zag niks. Verder gereden en daar een fijne rit gemaakt. Op de terugweg was [***] weer zo oplettend in die hoek, maar ik maakte er niks van. Totdat hij echt wel keek en helemaal naar rechts ging lopen, dus ik kijk naar links en daar zat ie weer .. juist op dezelfde plek als gisteren -O-

Ben weer afgestapt maar dat is allemaal zinloos, weer een fietser aangehouden maar die staakte ook al snel de strijd. Varkentje was ondertussen weer een stuk verderop de bos in geschoten. Ben toen teruggereden in de hoop dat ik nog mensen op stal zou treffen, konden die helpen. Maar natuurlijk was iedereen daar al weg :+ Dus maar zelf terug in de auto, met een bak vol hooi mee .. Heb 'm weer gezien, zat weer in diezelfde hoek vlak langs de grote weg. Nog pogingen gedaan maar dat is echt niet zomaar te vangen := Weer kwijtgeraakt een stuk verder het bos in, heb toen nog 15 minuten in de auto zitten wachten of die terug kwam maar niks meer gezien.

Waarschijnlijk is het beestje daar gedumpt ofzo, en komt die daarom steeds weer naar die plek toe .. Maarja, wat kan ik eraan doen? Zo vangen kan je die dus niet, beestje is bang van alles en iedereen (ergens wel goed, dan blijft die in principe wel bij de auto's uit de buurt). Zo stom -O-

Zoolgangster

Re: Alweer een gemiste carrrière: veedrijverspaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 11:35

Varkens kun je eigenlijk alleen vangen door ze naar een afgesloten ruimte toe te drijven... (een paardenbox bijvoorbeeld) maar aangezien je daar in het bos zit is dat dus geen optie...
Sneu dat het varkentje daar nog steeds zit.