Wauw! Prachtige foto's en wat ziet hij er fantastisch uit. Heerlijk dat hij nog zo actief is. Hier droomt toch iedereen van? Ik duim dat onze pony ook zo vrolijk oud mag worden
Jeeetje wat ziet hij er nog goed uit zeg! Ik had hem ook absoluut geen 31 gegeven, wat een knapperd zeg
S_en_Z
Geplaatst: 27-09-13 13:21
Wat een heerlijk oud kereltje!!!
Coentjuh
Geplaatst: 27-09-13 13:24
Waaauwww! Ik hoop dat mijn iets jongere opaatje ook er nog zo mooi uit mag zien, en nog zo actief is, als die straks zo oud als deze is. Knapperd hoor! Wat super dat je hem weer even kon bezoeken.
Jeetje branco.. Daar heb ik ook nog aardig wat lesjes op gereden ! Ziet die er nog goed uit zeg, en hij heeft t goed getroffen!
PrimaDonna_
Geplaatst: 27-09-13 13:34
Pffoee Fee, word gewoon beetje emotioneel door de foto's! Jullie blijven zo'n mooie band houden, prachtig om te zien En wat ziet hij er nog goed uit zeg!
Is dit toevallig Branco van manege Zilverster ?? Daar heb ik ook nog menig keren op gereden (dacht altijd dat die familie was van Excellent ) Zelf heb ik altijd Jolly verzorgt tot we ons eigen paard kregen. (Nesprie, misschien ken je die dan ook nog wel)
Maar wat leuk om te zien dat die zo heeeerlijk van zn pensioen aan het genieten is zeg!!
Mieke_Cunna
Geplaatst: 27-09-13 13:46
Waauw! Dit is zo'n voorbeeld van een paardje die leeft van de beweging, als dat hem afgenomen word kwijnt hij weg. Oude manege pony hier in de buurt was ook rond de 35 en werd van de 1 op andere dag stil gezet. Beestje was zo overleden. Maar opa ziet er stralend uit voor zijn leeftijd!