wat een onwijs gave foto's, ze staan er echt weer prachtig op
Zitouna
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-13 21:56
Merci allemaal ben er ook super blij mee
Josje4 ja dat was ook de reden waarom we onze eigen stal zijn begonnen, er was gewoon geen plek waar paard-waardige stalling mogelijk was, en hengsten samen is hier al helemaal een taboe (zoals natuurlijk ook in Europa voor de meesten nog :/ )
Meraki thanks! Zij doet het in het Duits, helaas wsl wat lastig voor veel NLers? Kan wel vragen of het haar evt zou interesseren het eens in het Engels te doen
Madelief hihi die vond ik ook zo grappig hmm eigenlijk hebben ze hier nooit echt wat bijzonders, ok voor de foto's hebben we wel wat explosiever combi's samengesteld en hadden er wel een paar bijtwondjes, maar dat valt op zich ook nog wel mee, wondje van 2 cm bvb. Wanneer ze langer samen staan is er eigenlijk amper nog actie, het zijn gewoon een stelletje luiaards Natuurlijk zitten ze wel eens onder de krassen maar ik zeg altijd maar, liever krassen op de huid dan op de ziel
Xliszyx
Geplaatst: 25-09-13 22:11
Wauuw wat heb jij een super gave paarden zeg! Super mooi!! En ook de fotos heeel gaaf!! Ik hou je topic in dr gaten voor meer fotos
Meraki thanks! Zij doet het in het Duits, helaas wsl wat lastig voor veel NLers? Kan wel vragen of het haar evt zou interesseren het eens in het Engels te doen
Ja mijn duits is werkelijk zum huuln Dus als ze dát zou willen.. dan wordt het voor mij een heel stuk haalbaarder
Meraki, heb het gevraagd, kijken wat ze antwoordt ze spreekt wel Engels, maar geen idee of ze ook een workshop in het Engels zou willen doen.. Zou wel leuk zijn
Amandananana ja Nassim is 'nieuw', nou ja sinds vorig jaar oktober toch al weer maar hij is wel de op een na nieuwste op stal
Eeh maar zal ik dan maar hier foto's bijplaatsen? Mag dat zomaar of moet ik dan aan een mod vragen of ik het topic kan omgooien en er een algemeen updatetopic ervan maken, of beter maar gewoon af en toe een nieuw topic openen?
Waaaauuuuw, die is echt prachtig!! Je mag (als ik het goed heb) op elke pagina 15 foto's plaatsen Fijn om te horen dat ze aan het spelen alleen kleine wondjes overhouden. Wat heb je toch een prachtige paarden en omgeving!
Barroco
Geplaatst: 26-09-13 15:52
Echt zulke gave foto's! Zag er al een paar op fb voorbij komen en ik vind haar zo'n mooie fotografie style hebben. Ze staan er stuk voor stuk prachtig op en zijn inderdaad mooi volwassen aan het worden, lekker uitgezwaard. Ben benieuwd naar meer foto's
Hygge
Geplaatst: 26-09-13 17:01
Wauw
Wat prachtige foto's
Vera
Geplaatst: 26-09-13 20:33
OMG, OMG, OMG, wat en prachtige dieren zijn ze geworden Daar kun je alleen maar mooie plaatjes van schieten.... Mar het zijn wel weer hele bijzondere plaatjes, echt prachtig!!
9jinte9
Geplaatst: 26-09-13 21:22
Prachtige foto's van je mannen. En dat spelen ziet er op foto's inderdaad vaak ruiger uit dan in het echt .
Jeetje Renee (Lifaya), is dat alweer 2 jaar geleden dat jij in Tunesie foto's bent wezen maken! Wat gaat de tijd toch snel!
Zitouna
Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-13 21:28
Madelief thanks er moeten er nog meer komen uit die serie, ben benieuwd ja gelukkig valt het mee, we zijn ook altijd wel voorzichtig met wie we bij elkaar zetten, bvb Flavio, Kalife en Zarrouk samen dat wordt ook te heftig denk ik zo..
Jasmijn thanks! Ja ze werken nu ook allemaal dus ze beginnen idd wat uit te zwaren vind haar fotostijl ook erg bijzonder!
Ayla thanks!
Vera merci hihi maar ze hebben ook hun ezelige momentjes hoor
Jinte klopt, het gaat meestal vrij rustig en met steeds pauzes tussendoor en ja de tijd vliegt!