Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TamaradB schreef:Mooi dier, maar het stoort me mateloos dat de mond continu openstaat. Is er pijn? Een niet passend bit? Snee in de tong of op de lagen? Een te harde hand? Wat is er aan de hand?
TamaradB schreef:Het zijn 11 foto's in totaal die in de OP staan, volgende keer even je telraam erbij pakken? Op 8 van de 11 foto's zie ik de lippen wijken, en dat vind ik een vervelend gezicht. Misschien is er simpel iets aan te doen?
Tendance schreef:TamaradB schreef:Mooi dier, maar het stoort me mateloos dat de mond continu openstaat. Is er pijn? Een niet passend bit? Snee in de tong of op de lagen? Een te harde hand? Wat is er aan de hand?
Ik zie maar heel af en toe de mond open en met name op het moment, dat het paard enthousiast is en tegen het bit aan springt. Verder wordt er gereden met mexicaanse neusriem en hebben je sneller de kans dat de mond open is.
Het stoort mij totaal niet en denk ook niet dat het door pijn oid komt.
Mijn paard heeft ook wel eens haar mond los tijdens het springen omdat zij dolenthousiast is, maar toch echt niet zo hard mag als ze wil.