Wat een dag moeten jullie gehad hebben zeg Heerlijk dat jullie pake nog zo kan genieten, en dat straalt van de foto's af
MirandaMalik
Geplaatst: 21-09-13 16:28
Ahh wat leuk! Bijzonder dat jouw pake nog precies alles weet over je paard terwijl hij dement is... Vroeger ging ik af en toe met mijn paard naar een bedlegerige buurman, die hield ook zo van paarden, kon hij weer even een paard zien. Dat zijn toch hele leuke dingen. Mooi dat je dit hebt geregeld.
Wauw wat een geweldige reacties allemaal. Ik ben er zelf stil van.
Ik ben zelf ook heel blij dit voor Pake maar ook voor mijzelf (het was iets wat ik heel graag wou) gedaan heb. Hij is een ontzettend lieve man die altijd voor iedereen klaar gestaan heeft en dan is dit toch wel het minst wat ik voor hem kan doen. Ik hoop ook echt dat we dit volgend jaar nog eens over kunnen doen.
Wat een leuke foto' s! Volgens mij ken ik jou nog van de manege waar ik in de zomer reed als ik bij mijn oom en tante in Leeuwarden was?
Leuke tinker is Jonas!
lalachico
Geplaatst: 21-09-13 19:40
jeetje kippevel heel mooi zo dagje gegunt
CoCha
Geplaatst: 21-09-13 21:40
Wat een prachtige foto's, wordt er zelfs een emotioneel van. Mijn oma is afgelopen donderdag gestorven, ze heeft mijn paardjes helaas nooit irl mogen zien (en dat terwijl we net een tochtje met de ponykar hadden gepland met haar)
wat mooi om te zien, ik weet nog hoe mijn oma kon genieten als ik aan het rijden was, nu woon ik in haar huis en kijk ik door het zelfde raam naar mijn paardjes, deze foto's zullen ooit goud waard zijn
Geweldig dat je dit voor pake gedaan heb. Dementerende kunnen zo van dieren genieten en wat bijzonder dat hij nog wist over Jonas. Wij hadden op de dementerende afdeling waar ik gewerkt heb een keer in de week een knuffel hond, die glimlach dan bij deze mensen is onvergeetbaar.