MirandaFuego schreef:Goed zeg, ze staan er nog maar net en weten al precies waar ze moeten zijn! (waar het eten is)![]()
Hij voelt zich duidelijk wel lekker op z'n gemak.
Fastfood
Eten op zich hebben ze dag & nacht, dus dat is niet zo speciaal, maar wat er in dat groene bakje ligt
Al gaan ze ook gewoon de stal in als er niks in ligt hoor, haal ik hen overdag uit de paddock moet ik opletten. En paar dagen terug is [***] ontsnapt en toen ging die gewoon recht zijn stal in (ipv het terrein te gaan verkennen zoals elk paard zou doen) om dan weer beteuterd om het hoekje te komen kijken want het groene bakje was nog niet vol
En hij bleef gewoon staan
Maar verder voelen ze zich beiden erg op hun gemak daar
Echt fijn om te zien 
Waar ik me ook elke keer over verbaas is dat die niet struikelt bij het inlopen van de stal, zit zo'n randje aan .. Hij struikelt enkel als ik hem de stal wil inhelpen, laat ik hem zelf doen is er geen probleem .. Dus vandaar ook de keuze om eens te kijken om hem gewoon zelf te laten lopen, ik hinder toch maar

Maar in de paddock zelf is ook een schuilstalletje waar ze in en uit kunnen wanneer ze willen
Dus ja, dat maakt wel veel duidelijk, in daglicht gaat het nog wel, maar zodra het donker wordt is hij echt heel blind