Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammylover schreef:Dees schreef:Wat ik trouwens écht heel schandalig vond:
Bij aankomst op zondag werden er aan de poort gratis kaarten uitgedeeld.
Ik heb dus echt voor niets circa 25 euro per kaart uitgegeven
Op zaterdag ook al hoorde ik!
Ik had een vrijkaartje, omdat ik mee heb gedaan aan de zitcompetitie,
maar anders baal je wel heel erg ja... Ik vond dit ook raar
elibeest schreef:merendeel van bovendegenoemde plus en minpunten ben ik het mee eens.
Wat mij opviel, als bezoeker van het vrijdag programma. bij de fokkerij piste zaten wij te wachten op de demonstratie van Jesse Drempt, hij was gewoon niet aanwezig... dat vind ik vrij slordig.
elibeest schreef:merendeel van bovendegenoemde plus en minpunten ben ik het mee eens.
Wat mij opviel, als bezoeker van het vrijdag programma. bij de fokkerij piste zaten wij te wachten op de demonstratie van Jesse Drempt, hij was gewoon niet aanwezig... dat vind ik vrij slordig.
En eerder die middag zaten wij bij de NH cirkels, zou iets van Piaffe voor beginners of zo iets zijn, wel grappig dachten we.. ging overal over, maar niet over piaffe.. woord is zelfs niet 1x genoemd, dus het leek er op dat er een fout in het programma stond.
Dees schreef:Wat ik trouwens écht heel schandalig vond:
Bij aankomst op zondag werden er aan de poort gratis kaarten uitgedeeld.
Ik heb dus echt voor niets circa 25 euro per kaart uitgegeven
Pauline schreef:Plus dat er niet eens gekeken werd of je wel een uitrijdkaartje hebt, überhaupt vind ik dat nergens voor nodig als je op een wei parkeert.
Brilletje schreef:Minpunt: Echt een groot nadeel: Wij hebben dik 3 kwartier op het weiland gestaan om er af te komen, op een gegeven moment ging zelfs iedereen toeteren. De mensen van de parkeerwacht waren vooral op en neer aan het rennen van hot naar her, om de uitrijkaarten op te halen, in plaats van het verkeer te regelen, zodat iedereen de kans kreeg om ste beurt het terein af kon.
Brilletje schreef:danberlo, op zaterdag dus ook! Bij mij was het op zondag. Mensen gingen echt in protest. Kan me niet herinneren dat het andere jaren ook zo ging
haffylover schreef:idd van de gratis kaarten viel mij ook op zondag bij de poort.
Wat me ook stoort zijn de route borden op sommige plaatsen staan ze zo laag bij de grond dat je ze niet opmerkt,
En ik mis toch echt de haflinger in het H.E beeld. vind ik jammer. Misschien volgend jaar me maar opgeven met mijn eigen haffie.
Idd ik vond dat de stands niet echt "beurs"aanbiedingen hadden.
Daarbij viel me op dat er tegenover vorige jaar voor veel proef verpakkingen een klein bedrag werd gevraagd.
- boerenbond stand was zondag door de smikkels heen.
Wel vond fijn dat er ook eens iets echt voor zomer exzeem was. Heb zelfs een random iemand die kwam vertellen dat zijn hele goeie ervaringen had met het aangeboden spul. Ze ving ons gesprek op over die stand.
Idd sommige clinics waren erg tja niet wat je verwacht. Zoals in de menpiste de clinic functie van een groom. Bleek dus echt rondom mennen te gaan. En die man die vertelde zoveel en nou niet bepaald op een intressante manier.
Wel vond ik dat ze de clinics met de bokkers erg goed deden heb ik echt met plezier na gekeken.
Maar de grootste domper van zondag vond ik de clinic van het helicom deurne zelf. Toen er ruiter van hun zelf de ring in kwamen en zat gewoon een meid bij die reed haar paard zo dat aan 1 kant gewoon zonder te overdrijven het halve bit uit de mond hing van trekken en soms ook extreem diep net geen krul.
Dan denk ik en dat moet een visite plaatje zijn