Leuke fotoreportage van Scooty. Die mag nu even uitrusten?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_spekkie_x schreef:Caira schreef:hahhaa ik zag het al langs komen op de facebook van Emiel, geweldig
Jammer Judith![]()
Met veel plezier heb ik op het #HorseEvent Marieke Prosman los mogen werken!pic.twitter.com/FEqz1SAhB6
x_spekkie_x schreef:Wij hadden echt de grootste lol
[ Afbeelding ]
Wel een aanrader trouwens, zo'n scootmobiel als trekpaard. Zelfstandig door de blub rollen is niet te doen!!
judith_irene schreef:x_spekkie_x schreef:Wij hadden echt de grootste lol
[ Afbeelding ]
Wel een aanrader trouwens, zo'n scootmobiel als trekpaard. Zelfstandig door de blub rollen is niet te doen!!
Scooty en Rolly in de polonaise![]()
x_spekkie_x schreef:Caira schreef:hahhaa ik zag het al langs komen op de facebook van Emiel, geweldig
Jammer Judith![]()
Met veel plezier heb ik op het #HorseEvent Marieke Prosman los mogen werken!pic.twitter.com/FEqz1SAhB6
knuffeldier schreef:haha foto's kwamen natuurlijk uit mn email. Helemaal niet aangedacht jouw naam erbij te zetten.
Wat heb ik gejankt van het lachen zeg, zeker met die foto jouw naast scooty.
Even ter info: scooty was niet moe, hij was gewoon stront vervelend en had zn ruiter er af gegooid. (er waren mensen die langs kwamen lopen en dachten dat ze gevallen waren, en wilden helpen oprapen. Ik zeek echt bijna in mn broek)
knuffeldier schreef:Even ter info: scooty was niet moe, hij was gewoon stront vervelend en had zn ruiter er af gegooid. (er waren mensen die langs kwamen lopen en dachten dat ze gevallen waren, en wilden helpen oprapen. Ik zeek echt bijna in mn broek)
Citaat:We zijn ook nog gespot op dat moment zie ik net op de facebook van Emiel Voest
Marianne Govers Volgens mij heb je haar iets teveel overvraagd want ik zag haar later dacht ik op de grond liggen (bulderend van de lach)