Dames, jullie weten dat zonder trailer gaan ook niet altijd goed gaat? Hoe vaak er wel niet omgeroepen wordt dat er iemand met een paard staat zonder vervoer.
Ik ga ook! Alleen om te kijken en foto's te maken..
Froukje
Forever young
Geplaatst: 16-09-13 14:50
Brainless schreef:
Sssssst niet zeggen (lalalalalala *houdt oren dicht*)
Sorry, ik zal me stil houden
Balou_k
Geplaatst: 16-09-13 14:58
Het lijkt mij wel eens leuk om daar naar toe te gaan.. Ik ben vorig jaar eens naar een kleine markt (30/40 paarden,pony's) geweest maar dat vond ik niet echt wat.. Hoe laat begint die markt eigenlijk?
Jaaaa ik ben der ook weer bij.. Rond een uurtje of 1/2 s nachts die kant op , even in de gouden leeuw rondhangen en de markt op , weet me daar altijd best te vermaken! Ik kijk er nu al naar uit
Natuurlijk ben ik er ook weer bij, de markt loopt letterlijk voor me huis langs. De meesten op school weten al dat ik ziek ben die dinsdag haha
Doel is toch niet om wat te kopen maar om te kijken en van de kater af te komen! Zaterdag natuurlijk de nacht van Zuidlaren, zondag ben ik vast ook wel in de feest tent te vinden en dan maandag dagje school en hup op stap maar! Worden altijd laat voordat ik mijn bed zie dus ach dan maar even over de markt als ik op weg ben naar me bed. Lang slapen zal er niet bij zitten je hoort het namelijk enorm, al die pratende mensen en de luidsprekers.
Zijn er nog andere paardenmarkten in Nederland? En zoja, welke tijd van het jaar en waar? Op dinsdag heb ik stage en helaas iets te kortdag om vrij te vragen.
Hedel sowieso nog een keer dit jaar, 4 november. In deze link staat de rest van de paardenmarkten, een aantal zijn al geweest maar er staan er ook nog genoeg op die nog moeten komen. http://plazilla.com/paardenmarkten-2013-per-provincie
Ik wil graag een keer, maar ben heel bang dat ik mezelf niet in kan houden. En een groot paard en een minishet is voor mij genoeg
fourseasons
Geplaatst: 16-09-13 18:58
Ik hoop dat ik kan, en anders ga ik wel Niet om te kopen omdat onze wei nog niet af is, maar sommige zou ik zo willen meenemen..
Vereentjex
Geplaatst: 16-09-13 18:59
Ik ga zeker weten! ik ga dit jaar denk ik weer mee wat pony's verkopen en kijken naar wat er allemaal staat te wachten op een nieuw plekje....MAAR ik ga niet zonder mijn trouwe wandel/ oma stok je weet maar nooit