Nu ik er toch zit heb ik besloten om maar lekker te blijven zitten, want Amable kwam met Llevado en Jauke een demonstratie Vrijheidsdressuur en Clickertraining!
Heb ze zo vaak gezien op bokt en nu een keer in het echt. Wat een clown is Llevado zeg! Maar een ontzettend werkwillig paard. Ook de bijrijdster van Danielle is er om zich over Jauke te ontfermen, Danielle houdt zich bezig met Llevado. Ook zijn lesklanten van Danielle aanwezig om te vertellen over hun ervaringen met haar lessen en deze zijn positief!
Danielle laat zien hoe je kleinere kunsten uitbouwt naar grotere kunsten voor hetzelfde snoepje en legt dit heel erg duidelijk uit door handige vergelijkingen te gebruiken.
Llevado is erg jolig en heeft er ook behoorlijk zin in. Wanneer hij geen aandacht krijgt is hij een beetje beledigd en als hij van Danielle echt geen aandacht krijgt, gaat hij maar Jauke en 'zijn' mens vervelen om dan daar maar even bezig te zijn. Heerlijk, van die stoute puberpaarden! Maar hij is dan ook pas 4, dus dan mag dat ook wel

Het blok vond Llevado toch een beetje spannend, want hij had recentelijk ontdekt dat zo'n blok dus ook om kan vallen. Maar... Voor de beloning doet hij alles en dus staat hij ook op het blok, met een beentje in de lucht!
Wanneer de tijd erop zit zegt Llevado ook even gedacht, en na lang vragen komt er een heel schattig en lief hinnekje uit. Zo'n groot paard en dan zo'n ini mini hinnekje, erg schattig, maar overal hoorde je een welgemeend 'aahw' komen vanaf de tribune!
Zo, gaan we nu even zoeken wat we nu weer gaan doen

Oh... En ik ben gespot als boktreporter.. Hoop dat jullie er nog een gezellige dag van maken, gekke bokkers achter ons!