Weerbericht voor morgen is wel droog weer gelukkig, jammer dat het niet zo'n super lekker weer is als vorig jaar
tja in een week tijd van tropische temperaturen naar echte herfst is wel heel abrupt. Het kan echter niet elk jaar feest zijn qua temperaturen. zolang het regent kan je met zo'n evenement alleen maar blij zijn.
Slim idee rije,even pap vragen of we die nog hebben.kijken welke schoenen ik het op spray Ik ga proberen iedereen ( moderators enz ) te bgroeten,maar ik ben verlegen...en dan ben ik diegene die eline gaat verassen,*kruipt in schulp*
Ja zeg, nu kan je niet meer terug Dit is zo'n beetje het stadium dat het steeds minder opgeruimd begint te lijken Maar: Blauwe lucht
Het hokje staat! En het podium!Het wordt vanzelf beter Eline!Die lucht mag blijven! Al is die wolk linksonder mooi donker..
Stiekem is die wolk aan het verdwijnen Eline, ik kom wel hoor, geen zorgen,maar dan zit ik daar gewoon met klamme handjes te kijken
Jemig wat kijkt Bart serieus zeg Hoezo geen slippers Eline, daar loopt het water ook lekker makkelijk uit Veel plezier allemaal op HE!
Vorig jaar vond ik het ook wel errug warm hoor. Maar wie weet komt dat zonnetje en blijven de buien uit, we blijven positief!
Bart blijft denk ik zo serieus kijken totdat we vier werkende pc's en een labelprinter hebben Labelprinter is er, wordt as we speak aangesloten Als het dit weer het weekend wordt, gaan we niet klagen. Wolkje, windje, zonnetje