Hele mooie foto's, Tineke. Bizarre timing ook, deze fotoshoot. De foto's laten echt die bijzondere band zien die jullie hadden. Stuk voor stuk het uitvergroten waard. Nogmaals heel veel sterkte. Het was een bijzonder paard en jullie hadden een bijzondere band en dat spat van deze prachtige foto's af.
Dank allemaal Ze was prachtig, en ik ben meer dan blij met deze foto's. Een dierbare herinnering
Aartje
Geplaatst: 08-09-13 00:14
Ik moet gewoon huilen, wat een prachtige foto's heeft Nikki gemaakt zeg! Ze zijn zo sprekend! Ze raken me echt. Wat een geweldig mooi dier was het! Sterkte
Eydis
Geplaatst: 08-09-13 00:14
Práchtige foto's! De foto waarop jullie band te zien is doe deed mij meteen denken aan een eerdere foto van jouw en Fanja! Deze uit je profiel bedoel ik, zelfde sfeer!
fabske
Geplaatst: 08-09-13 08:02
hele mooie foto's van jou en je paardje een hele mooie herinnering sterkte met het verlies dikke knuffel
Prachtige foto's echt de mooie momenten op de juiste manier vastgelegd, zo'n foto's zou ik ook nog wel willen van mijn oudje. Nog veel sterkte met het verlies van je mooie merrie.
V_eraa
Geplaatst: 08-09-13 10:39
Wat een mooie foto's! Je ziet jullie band echt heel goed! Sterkte de komende tijd