Weet ik dat ook weer over die cap haha. Geen idee wat voor pony k heb, zit geen papier bij dus geen idee wie de ouders zijn. Kan van alles zijn
Ben allang blij dat ze lief is waha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weet ik dat ook weer over die cap haha. Geen idee wat voor pony k heb, zit geen papier bij dus geen idee wie de ouders zijn. Kan van alles zijn
Ben allang blij dat ze lief is waha chelle_dora schreef:Nee doelde niet op iemand persoonlijkmaar zie dan in profielen ook hele foto's van kinderen op shetlanders in het bos zonder cap.. In dát soort gevallen denk ik toch echt; misschien eerst even bij jezelf te raden gaan alvorens naar 'n ander te wijzen
Hoe dat verder zit met die caps weet ik niet. Ik zet 'm altijd op anders kom ik er niet opVind k ook niet erg, hij zit me niet in de weg
Edit: maakt verder ook weinig uit.. Tis gewoon een béétje jammer dat iemand vol trots d'r ponypaard laat zien en bokt weer over een cap moet vallen of over de manier waarop de pony kijkt. Leuk doen naar een ander zit er niet meer in, beetje flauw.
chelle_dora schreef:kellaxy; ah okeeWeet ik dat ook weer over die cap haha. Geen idee wat voor pony k heb, zit geen papier bij dus geen idee wie de ouders zijn. Kan van alles zijn
Ben allang blij dat ze lief is waha
kellaxy schreef:chelle_dora schreef:Nee doelde niet op iemand persoonlijkmaar zie dan in profielen ook hele foto's van kinderen op shetlanders in het bos zonder cap.. In dát soort gevallen denk ik toch echt; misschien eerst even bij jezelf te raden gaan alvorens naar 'n ander te wijzen
Hoe dat verder zit met die caps weet ik niet. Ik zet 'm altijd op anders kom ik er niet opVind k ook niet erg, hij zit me niet in de weg
Edit: maakt verder ook weinig uit.. Tis gewoon een béétje jammer dat iemand vol trots d'r ponypaard laat zien en bokt weer over een cap moet vallen of over de manier waarop de pony kijkt. Leuk doen naar een ander zit er niet meer in, beetje flauw.
Precies! Om die reden ben ik ooit gestopt met bokt.. aaaaaltijd wat te zeuren! Maar goed verder is het wel leuk
Precies! Om die reden ben ik ooit gestopt met bokt.. aaaaaltijd wat te zeuren! Maar goed verder is het wel leuk[/quote]Citaat:

Recreatief en verder de dressuur in. Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe ze springen vind, gezien ik dat erg leuk vind! 
Iedere dag longeren is op die leeftijd sowieso niet goed (al las ik later weer dat je niet iedere dag longeert?). Samen wat doen is natuurlijk altijd prima en poetsen lijkt me sowieso geen probleem hoor. Maar geef haar fysiek nog even de tijd om uit te groeien.... 

_Alarm_wlkp schreef:Wat een prachtig paardje en vind de manier hoe je er mee om gaat super!
Veel spelenderwijs aan het werk gaan is goed!
Benieuwd hoe dit evolueren gaat
Ben fan van jullie
En over dat overbouwd zijn, tjah er staat van een andere bokker ook een topic waarin ze zegt dat het paard overbouwd is maar daar zeggen ze weer niks negatief over he
Elan_GV schreef:Ik vind het eigenlijk doodeng wat je doet. Die foto met die jongen ook, wat als ze schrikt en met d'r voorbeen in die longe komt en jij klapt er zonder enige houvast af??