Toch typisch dat er vaak mannen op ijslanders zitten, vind ijslanders helemaal geen mannenpaarden. En daarbij is het inderdaad geen gezicht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rachellevis schreef:Ligt het nu aan mij of lijkt het dat de zadels verder naar achteren liggen?
Het zal wel met het tölten te maken hebben.
Ik heb het eigenlijk nooit eerder gezien, maar wel heel mooi.
Just_Sannee schreef:Prachtige foto's! Evenals de paarden!
Toch typisch dat er vaak mannen op ijslanders zitten, vind ijslanders helemaal geen mannenpaarden. En daarbij is het inderdaad geen gezicht
Fitzroy schreef:Hele mooie sfeerplaatjes, maar persoonlijk blijf ik het geen gezicht vinden van die volwassen kerels op te kleine dieren. Het is echt een aparte tak van sport.
Voor de IJslanderliefhebbers ziet het er wsch wel heel gewoon uit?
Fiffill schreef:Maar ik heb nooit de indruk dat de paarden er last van hebben. Heb tijdens mijn verblijf op IJsland in hoog tempo op ruig terrein gereden en ze zetten geen stap verkeerd, ook niet met die lange kerels erop.
antje_vip schreef:Fiffill schreef:Maar ik heb nooit de indruk dat de paarden er last van hebben. Heb tijdens mijn verblijf op IJsland in hoog tempo op ruig terrein gereden en ze zetten geen stap verkeerd, ook niet met die lange kerels erop.
Als je op een shetlander gaat zitten, die wankelen ook nietIk vind het er ook niet uitzien. Ik snap ook niet dat bokkers dit acceptabel vinden, terwijl op elk ander ras, als je daar te groot voor bent, dat heel bokt steigert.
git schreef:Stomme vraag misschien, maar als ik die mannen zie op hun ijslander, gok ik dat ze toch al snel 85 a 90 kilo wegen. Niet dat het dikke mannen zijn, maar bepaald ook geen kleine kereltjes.
Kan dit dan zomaar op een ijslander?
Edit . Dit is echt een serieuze vraag, niet om een rel te veroorzaken.