Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JorisDy schreef:Er galoppeerd wel een witte naast
paardjes123 schreef:Vet cool!
Fairytales schreef:Schandalig! Puur schandalig dat hij je niet eens heeft voorgesteld aan mr. Johnny Depp!Nee dat zou ik hem ook niet zomaar vergeven hoor!
suuzepuus schreef:Ik mag toch hopen dat hij jou wel meeneemt naar de premiere en jullie samen over de rode loper mogen? (Johnny natuurlijk achter jullie aan:P
Blingh schreef:echt weer een topic voor jou!
Maar misschien heeft Joker wel een dubbelleven?
Benita schreef:"Zucht". Het leven van een beroemdheid is al zwaar genoeg (opdringerige fans, paparazzi, geen privacy etc.), dan begint zij ook nog te zeuren dat je haar niet hebt voorgesteld aan een collega. Laat zij maar gewoon doen waar je haar voor hebt: stal uitmesten, poep opruimen, wortels kopen en je kont krabben, dan kan jij gewoon weer verder met je onderhandelingen met Steven Spielberg.
_Mondy_ schreef:Benita schreef:"Zucht". Het leven van een beroemdheid is al zwaar genoeg (opdringerige fans, paparazzi, geen privacy etc.), dan begint zij ook nog te zeuren dat je haar niet hebt voorgesteld aan een collega. Laat zij maar gewoon doen waar je haar voor hebt: stal uitmesten, poep opruimen, wortels kopen en je kont krabben, dan kan jij gewoon weer verder met je onderhandelingen met Steven Spielberg.
Joker is het vooral met dikgedrukte eens![]()
Kim_14 Het is wel stoer voor hem, ben ook echt wel blij voor hem hoor ! Bedoel ik heb nu een beroemd paard. Maar toch, al had ie een handtekening meegenomen...