Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hammeke schreef:Mag ik die tekst gebruiken voor een bordje?Ik heb vorig jaar zelf een bordje gemaakt, nadat er ook regelmatig appels/sla/whatever in de wei belandde :
[ Afbeelding ]
Heeft wel geholpen moet ik zeggen, al is het nu al een tijdje kapot geregend (omdat ik niet goed kan plastificeren)

Waarom heb ik die voorbeelden niet kunnen vinden op het i-net? Ik ga hier ook zeker wat mee doen.
Maar er heeft alsnog een hoop tijd ingezeten.
Zo blijven ze heel lang mooi.Rocamor schreef:Ik weet niet of je de beschikking hebt over een afvalton / vuilcontainer in de buurt. Anders zou je een tonnetje bij je wij kunnen plaatsen met stukje test dat mensen daar hun "lekkers" voor de paarden kunnen deponeren. Dan kun je zelf kijken of er iets van je gading bij zet. De rest krijgt dan een enkeltje AVI.
Werkt al jaren goed bij een kennis van me en ook geen scheve gezichten bij de omgeving (die denken dat ze je een plezier doen)
Heb 't haar letterlijk onder de neus geduwd en gezegd: 'goh mevrouw, waarom eet u dit brood zelf niet op?!'. "Ja eh, dat zie je toch ook wel, het is beschimmeld, en dan wordt ik ziek".