SSDesign schreef:Wauw, ziet er leuk uitZo te zien hebben jullie veel lol samen. Leuk dat je pony zo netjes over de hoefslag loopt
nu netjes ja... tijdens het rijden
bibstertje schreef:super leuk wat voor een ras is het en goed dat het bitloos is
het is een draver
bit heeft ze wel hoor... maar ja, ik zal maar wat geks doen en perongelijk bij de teugels terecht komen. catzkillz schreef:Leuk zeg! Die ene oefening die jij trouwens tot "krokodil" hebt omgedoopt, die komt uit de breakdance en daar wordt hij de "(baby) freeze" genoemd
ow
weer wat geleerd
heb er al geloof ik 5 verschillende namen van gehoord
Sharona95 schreef:Wat leuk! Moest wel lachen om het filmpje, jij zegt 'ja'? En de filmer echt: uhh ja?
jaah... m'n vader zou Foto's maken... en ik had het al eerder gedaan, maar had hij het niet op de foto
dus ik vragen of hij het op de foto had niet dus... op film
it_is_me schreef:Ziet er leuk uit! En hoe dat je dat in draf en galop? Dan blijft je paard ook keurig op de hoefslag?
jaah
eerst wel gewoon gedaan op een afgesloten volte
ze wil dan wel eens de hoeken af snijden, maar dat vind ik nog niet zo erg
met het flanken kwam ze eerst wel naar binnen. dus met het flanken een tijdje een zweepje in binnenhand zodat die dan als "binnenbeen" werkte. overigens met rijden... weet ze echt niet meer wat rechte lijnen zijn... of netjes over de hoefslag... als ik dan achterstevoren ga zitten ineens weer wel
en de rest : bedankt
Zo te zien hebben jullie veel lol samen. Leuk dat je pony zo netjes over de hoefslag loopt 
en met kur in galop was de beugel nog op het ff snel vast
ze zijn zeg maar heeel veel strenger geworden )