Friese hengst + Ferrari door professionele autofotograaf!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rosie

Re: Friese hengst + Ferrari door professionele autofotograaf!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 18:02

Leuke foto :) mooi paard!!!
Idd jammer van de open mond en jouw happy face :D ik denk dat de foto meer tot zn recht was gekomen als het paard minder op de voorgrond stond (dus meer naar achteren) mond dicht was en jij neutraler keek. Maar das mijn mening :P verder erg leuk!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 13:39

Haha, wat leuk al die verschillende meningen :P Opdracht van de fotograaf was lachen, dus vandaar mijn idd happy face haha. Plus dat het gewoon érg leuk was, en ook al vertekend de foto misschien een beetje Tamme vond het ook prachtig. Hij kan alleen soms ineens iets hoger steigeren dan de bedoeling was en als ik daar dan geen rekening mee heb gehouden, moet ik helaas wel 's naar de teugels grijpen om niet van 'm af te glijden. Ben het nog steeds met jullie eens dat ik liever een foto zie met zijn mond dicht, maar hij is absoluut niet angstig of wat dan ook, hij vindt al die aandacht juist prachtig, vandaar dat hij het graag wat extremer aanpakt met publiek erbij :') Ben heel benieuwd naar de andere foto's van de fotograaf, want die zullen beslist vrijwel allemaal met zijn mond dicht zijn. Hoop dat hij er daar ook foto's van uitkiest :D

De autowereld is er iig helemaal weg van inderdaad haha :D

Bedankt allemaal voor de complimentjes en andere leuke reacties :D

Angeline1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:55

Gaaf hoor die foto.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:56

Een keer in een paard zijn mond zitten kan helaas nou eenmaal gebeuren. Maar heel eerlijk vind ik het wel bij de uitstraling van de foto passen 'woest en sterk'.

Het had natuurlijk beter geweest als er geen reden was voor een open mond, maar zulke dingen kunnen gewoon gebeuren toch? Zeker als een paard een keer te hoog steigert en je dat niet verwacht. Vind het iig 'dapper' dat ze dan toch zo'n foto met een moment opname plaatst. Wetende dat de kans erg groot is dat heel bokt.nl er overheen valt...

Gave foto, gaaf effect, mooie sfeer, tof paard en je staat er zelf ook leuk op! :D
(en gruwelijk gave auto ook :j )

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 14:00

Gaaf !! Mis de vind ik leuk knop :))

Annemun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 14:06

Wauw! ik snap wel waarom dit een coverfoto word van een autoblad; mooie auto, stoer paard en een vrouw met blond lang haar :-)
Maar wat een gezeik hier dat het paard zijn mond open heeft, zal afgunst zijn.

zusi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 14:20

Wauw..!!!! Echt super gaaf...!!!!

En natuurlijk het zal bokt niet zijn als er geen 20.000 mensen over een heel klein iets vallen
( oké 20.000 is wat overdreven maar de meeste snappen me wel)

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:45

Tsja eigenlijk vind ik die open mond wel passen en gewoon rete stoer, het geheel heeft zo een woeste uitstraling.
Als je naar een gemiddeld dressuurwedstrijd gaat en je plukt overal de neusriem er vanaf zie je precies hetzelfde als hier hoor :Y)
Eens in z'n mond zitten kan nu eenmaal gebeuren, vind 't een onwijs vette foto! Giga op Dibond zou ik zeggen :D

miraculous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:50

Gaaf hoor, de foto lijkt net bewerkt haha maar dat is volgensmij niet zo. :+

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:52

Natuurlijk zit daar een flinke nabewerking overheen voor de kleur/lichtval, maar dat maakt toch niet uit? Resultaat is gewoon gaaf :D.

Narita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:53

Ach, die open mond.. Jammer, vind het geen mooi beeld, maar om nou te zeggen dat het een pijnlijke, angstige uitstraling geeft.. Dat vind ik dan weer overdreven. Potentiële kopers van een Ferrari kijken niet naar zo'n open mond. Leuke foto verder! Jouw lange blonde haar zal het vast ook niet verkeerd doen bij de mannelijke kopers! :P

DonCamillo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:56

Foto is mooi, paard is mooi, Ferrari is mooi en de vrouw ook. Ga ergens anders zeuren en kom maar terug als je het beter kan. Vaarwel.

btjeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 18:46

woow gaaf!!

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 18:52

Ik vind mooi!! Vind het een compleet plaatje (incl open mond.. sorry maar past wel goed bij het geheel ;) )
En menig autoliefhebber zou niet eens weten wat open mond betekent..

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 18:52

Denk dat er meerdere het gewoon jammer vinden van de open mond.. kwestie van smaak, zoals ik, maar ik heb ook nergens gezegd dat er gruwelijk aan het paard getrokken wordt, mishandeling is.. of wat dan ook hoor. :n Dus van 'bokt zeikt weer' gaat wat mij betreft niet echt op. Dat wordt nu gewoon overdreven. :=

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 23:02

Oh my, wat is dit een gave plaat zeg! De power spat er vanaf! Echt geweldig mooi!

xdanieijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 23:12

Hele gave foto! mond open stoort mij niet echt.. vind wel bij de foto passen en kan gebeuren toch? :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 23:16

VisibreTeam schreef:
Een keer in een paard zijn mond zitten kan helaas nou eenmaal gebeuren. Maar heel eerlijk vind ik het wel bij de uitstraling van de foto passen 'woest en sterk'.

Het had natuurlijk beter geweest als er geen reden was voor een open mond, maar zulke dingen kunnen gewoon gebeuren toch? Zeker als een paard een keer te hoog steigert en je dat niet verwacht. Vind het iig 'dapper' dat ze dan toch zo'n foto met een moment opname plaatst. Wetende dat de kans erg groot is dat heel bokt.nl er overheen valt...

Gave foto, gaaf effect, mooie sfeer, tof paard en je staat er zelf ook leuk op! :D
(en gruwelijk gave auto ook :j )

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 23:17

mooie foto... maar pak er dan een plukje manen bij als je weet dat je soms je balans kwijt raakt... hoef je niet aan die teugels te hangen

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 23:20

Ik vind hem echt ontzettend gaaf zo!

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 23:21

unihorses schreef:
mooie foto... maar pak er dan een plukje manen bij als je weet dat je soms je balans kwijt raakt... hoef je niet aan die teugels te hangen

als je goed kijkt zie dat er volgens mij ook echt wel een hand om de manen zit :)

Marieke33

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 23:22

Stoere foto! Prachtig!

Babsding

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 13:14

Had de foto natuurlijk al gezien, maar ik vind de open mond niet storend.
rijtechnisch enzo, ja... maar als je naar het plaatje kijkt en bedenkt wat het doel van de shoot was, en dit ging om een Ferrari icm met echte PK.. is dit vast en zeker het beste shot. Zeer woest en enigszins omstuimig. Precies zoals de mannen het graag zien :P

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 09:07

Echt super gaaf!!!

xSerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 15:06

Ik vind het een onwijs, stoere en maar ook prachtige foto! <3

En wat een gezeur toch weer over een "open mond", is helemaal niks mis mee? Juist stoer! Paard heeft geen pijn hoor.