Ghehe dank jullie allemaal! Ze is altijd vrolijk, maar ze vind dit ook wel erg leuk om te doen
sannerocky
Geplaatst: 22-08-13 17:54
hahahaha
Jeeetje, ik moest hier zo ontzettend om lachen! Wat een ontzettend leuke pony, en ik moet zeggen dat zo'n lekker stukje groen gras natuurlijk ook wel erg verleidelijk is...
LaCiega
Geplaatst: 23-08-13 02:36
Pluk gras geeft de foto's gelijk een hogere schattighidsgehalte. Leuke naam trouens voor een huisdier of plant!Pluk Gras. (paardje is ook heel lief trouwens Zo heerlijk vro;ijk)
Hahaha mijn paardje vroeger kon dat ook . Een heel uur rijden met een pluk gras/hooi als het moest. En dan ook nog niet willen loslaten als je het er uit wilt halen .
Toen ik de titel las dacht ik trouwens, wat een belachelijke naam voor een pony zeg .
Autumnn
Geplaatst: 23-08-13 12:07
geweldig!
Ik vroeg me alleen wel af.. houden Pluk Gras en Vosje elkaar niet van het werk af?
kobuss1
Geplaatst: 23-08-13 12:21
Hahahaha!! Zo grappig!! Ze heeft toch geen tijd gehad om t op te eten dus hard gewerkt!!
Dus jullie rijbak is zo groot dat Vosje eten mee moet nemen voor onderweg?
Apple
Geplaatst: 23-08-13 12:53
Geweldige foto's
Je ziet inderdaad dat het beter gaat als de Pluk Gras groter is
De link 'hoofdstel in is werken' is overigens ook goed gevonden Dat kan voor haar ook duidelijk het verschil maken Zo borstelen wij Dais altijd gewoon los buiten haar boks. Dais weet 'halster om' (of hoofdstel om) = stil blijven staan voor de boks. Halster af = de boks in (dus zodra je het halster af doet gaat Dais uit zichzelf naar de boks). Dat gaat best goed (hoewel er soms wat moeilijke momentjes zijn als Dais weet dat er al voer in de voerbak ligt )
Bedankt allemaal! Ze leiden elkaar wel eens af.. Ik had een balk neergelegd om haar meer naar het midden te laten springen alleen ging ze de verkeerde kant langs, waardoor ze alsnog aan de zijkant sprong. Door een kleine aanpassing met de balk en wat goede woordjes ging het wel goed
Heleenzz2
Geplaatst: 24-08-13 19:19
Leukertje schreef:
ik zat al te denken, wat lijken pluk en vosje op elkaar... bleek dat pluk een pluk gras was:) Oepsss
Haha hier dezelfde gedachte, ik ook maar heen en weer scrollen om de verschillen te vinden hahaa