Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knuffeldier schreef:ik zou echt gek worden als iemand met een schaar aan de mooie lange lukken van paard zou komen.
Heb je enig idee waarom het gebeurt is? Om te narren, of 1 of andere domme doos die je denkt te 'helpen' door je paard voor je te gromen?
Extra balen in jouw geval omdat je paard al zo'n angst voor scharen heeft.
_Mellanie schreef:knuffeldier schreef:ik zou echt gek worden als iemand met een schaar aan de mooie lange lukken van paard zou komen.
Heb je enig idee waarom het gebeurt is? Om te narren, of 1 of andere domme doos die je denkt te 'helpen' door je paard voor je te gromen?
ik dacht eerst iemand om mij te narren, maar die kent in geen enkele opzichtige het andere paard en eigenaar.
denk wel een kind die probeerde te helpenmaar ben bang dat ik er nooit achter kom
LOLLYYwood schreef:verschrikkelijk... Die persoon zou echt dood mogen, ik ben zuinig op de voorpluk van mijn paardje![]()
ik lees dat je paard op een stalling staat, misschien heeft iemand iets gezien? of camera?
LOLLYYwood schreef:verschrikkelijk... Die persoon zou echt dood mogen, ik ben zuinig op de voorpluk van mijn paardje![]()
ik lees dat je paard op een stalling staat, misschien heeft iemand iets gezien? of camera?
CuteApplePie schreef:The penny has attacked again.. Verschrikkelijk!
Hoop dat de voorpluk weer mooi aangroeit,
Maar je kan het ook aan de positieve kant bekijken,
Blijkbaar is paard z'n trauma niet zo erg anders was het die (onbekende?) niet zomaar gelukt een recht stuk van de voorpluk af te knippen
knuffeldier schreef:ik zou echt gek worden als iemand met een schaar aan de mooie lange lukken van paard zou komen.
Snollygoster schreef:Waarom zou iemand dat in godsnaam bij iemand anders' paard doen?! Tenzij die persoon een complete randdebiel is zie ik hier echt het nut niet van in.
Ik zou echt furieus zijn moest iemand dit bij mijn paarden doen. Heb je al enig idee wie het geweest zou kunnen zijn?
CuteApplePie schreef:The penny has attacked again.. Verschrikkelijk!
Hoop dat de voorpluk weer mooi aangroeit,
Maar je kan het ook aan de positieve kant bekijken,
Blijkbaar is paard z'n trauma niet zo erg anders was het die (onbekende?) niet zomaar gelukt een recht stuk van de voorpluk af te knippen
minajtje schreef:LOLLYYwood schreef:verschrikkelijk... Die persoon zou echt dood mogen, ik ben zuinig op de voorpluk van mijn paardje![]()
Overdrijven kan ook he
Ben ik de enige die al die reacties een beetje overdreven vindt?
Ja, een paard z'n manen er af knippen kan natuurlijk niet, Vast een penny die kappertje wou spelen ..
Ik heb mijn IJslander zo ook eens aangetroffen, maar dan met een hanenkam erbij. En eerlijk, ik ging kapot van het lachen(hanenkam even mooi recht geknipt, en het stond nog leuk ook
)
Je kunt er toch niks aan doen, dus heel depressief worden heeft ook geen zin ..
Cassidy schreef:Uiteindelijk vind ik het nog wel meevallen. De voorpluk van je paard is niet zo heel erg toegetakeld en dat groeit weer aan. Wat ik een veel serieuzer probleem vindt is dat er iemand zo dicht bij je paarden kan komen zonder dat er toezicht is. Met al die idioten die echt je paard vreselijk kunnen toetakelen, zou ik serieus bezorgd zijn....
minajtje schreef:LOLLYYwood schreef:verschrikkelijk... Die persoon zou echt dood mogen, ik ben zuinig op de voorpluk van mijn paardje![]()
Overdrijven kan ook he
Ben ik de enige die al die reacties een beetje overdreven vindt?
Ja, een paard z'n manen er af knippen kan natuurlijk niet, Vast een penny die kappertje wou spelen ..
Ik heb mijn IJslander zo ook eens aangetroffen, maar dan met een hanenkam erbij. En eerlijk, ik ging kapot van het lachen(hanenkam even mooi recht geknipt, en het stond nog leuk ook
)
Je kunt er toch niks aan doen, dus heel depressief worden heeft ook geen zin ..