PRE Modesta eindelijk weer 'serieus' aan het werk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

m8eld

Re: PRE Modesta eindelijk weer 'serieus' aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 19:00

Heerlijke plaatjes. Weer lekker aan de slag, ziet er goed uit!

BabFer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 09:36

Dat ziet er goed uit. Modesta is een fijn dier.
Nog veel succes samen.

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 11:55

beetje late reactie van mij :D
Maar ik zie duidelijk verbetering bij jou en mo.. en no offence to the fotograaf maar dat is vaker te zien nog als op deze platen.
ik zie jou en mo ntl regelmatig rijden en oefenen. en de ontspanning is duidelijk eindelijk daar
het vertrouwen is gegroeid en mo ontspant vele malen beter met rijden en jij zelf ook waardoor jullie elkaar helpen. die schoonheids foutjes met rijden dat komt wel weer.
evenals dat aanleggen van je been ook. je moet gewoon weer soepel gaan worden in spieren en gewrichten en dat kost even tijd maar je komt er wel weet het zeker.

Geniet lekker van elkaar en ga zo door dan komen jullie er wel.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 11:59

Mooi paard!
Maar zitten je peesbeschermers niet wat te laag..?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 15:02

fabske schreef:
beetje late reactie van mij :D
Maar ik zie duidelijk verbetering bij jou en mo.. en no offence to the fotograaf maar dat is vaker te zien nog als op deze platen.
ik zie jou en mo ntl regelmatig rijden en oefenen. en de ontspanning is duidelijk eindelijk daar
het vertrouwen is gegroeid en mo ontspant vele malen beter met rijden en jij zelf ook waardoor jullie elkaar helpen. die schoonheids foutjes met rijden dat komt wel weer.
evenals dat aanleggen van je been ook. je moet gewoon weer soepel gaan worden in spieren en gewrichten en dat kost even tijd maar je komt er wel weet het zeker.

Geniet lekker van elkaar en ga zo door dan komen jullie er wel.

Klopt Fab echter zodra er een fotograaf in de buurt is met rijden raak ik in de stress en gaat het dus even wat minder :+
Dus ben al blij dat er wat mooie momenten tussen zitten :)

Carolaaxxxx schreef:
Mooi paard!
Maar zitten je peesbeschermers niet wat te laag..?

Dat lijkt denk ik zo omdat ze eigenlijk aan de korte kant zijn waardoor ze boven eerder ophouden zeg maar dan normaal. Een maat groter is echter veel te lang :+

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:24

Knap paard, ziet er op de plaatjes uit alsof jullie lekker aan het werk zijn en goed verbeteren ;j
Ze ziet er goed uit! Als je je teugels wat korter neemt, en dan gewoon naar voren meegeeft met je hand, krijg je ook minder je handen op allerlei plekken waar ze niet horen :D

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 20:00

Knap hoor, dat je er zo snel weer van alles op doet! Je verbeterpunten geef je veel zelf al aan, lijkt me ook nog erg lastig om je houding perfect te hebben als je nog pijn hebt. Komt vast wel weer goed met de tijd (die jij jezelf vást erg gunt...;)).
Mo ziet er erg goed uit :) Ze heeft een mooie kleur zo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 22:42

madelief88 schreef:
Knap paard, ziet er op de plaatjes uit alsof jullie lekker aan het werk zijn en goed verbeteren ;j
Ze ziet er goed uit! Als je je teugels wat korter neemt, en dan gewoon naar voren meegeeft met je hand, krijg je ook minder je handen op allerlei plekken waar ze niet horen :D

Dat zou kunnen maar dan wordt mijn hand heel statisch en dat wil ik weer net niet :+ Nog even zoeken naar precies het juiste contact!

martinique schreef:
Knap hoor, dat je er zo snel weer van alles op doet! Je verbeterpunten geef je veel zelf al aan, lijkt me ook nog erg lastig om je houding perfect te hebben als je nog pijn hebt. Komt vast wel weer goed met de tijd (die jij jezelf vást erg gunt...;)).
Mo ziet er erg goed uit :) Ze heeft een mooie kleur zo!

Haha, ik ben over het algemeen errug hard voor mezelf, zeker als het op paardrijden aan komt :o