Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fabske schreef:beetje late reactie van mij
Maar ik zie duidelijk verbetering bij jou en mo.. en no offence to the fotograaf maar dat is vaker te zien nog als op deze platen.
ik zie jou en mo ntl regelmatig rijden en oefenen. en de ontspanning is duidelijk eindelijk daar
het vertrouwen is gegroeid en mo ontspant vele malen beter met rijden en jij zelf ook waardoor jullie elkaar helpen. die schoonheids foutjes met rijden dat komt wel weer.
evenals dat aanleggen van je been ook. je moet gewoon weer soepel gaan worden in spieren en gewrichten en dat kost even tijd maar je komt er wel weet het zeker.
Geniet lekker van elkaar en ga zo door dan komen jullie er wel.
Carolaaxxxx schreef:Mooi paard!
Maar zitten je peesbeschermers niet wat te laag..?
madelief88 schreef:Knap paard, ziet er op de plaatjes uit alsof jullie lekker aan het werk zijn en goed verbeteren ;j
Ze ziet er goed uit! Als je je teugels wat korter neemt, en dan gewoon naar voren meegeeft met je hand, krijg je ook minder je handen op allerlei plekken waar ze niet horen
martinique schreef:Knap hoor, dat je er zo snel weer van alles op doet! Je verbeterpunten geef je veel zelf al aan, lijkt me ook nog erg lastig om je houding perfect te hebben als je nog pijn hebt. Komt vast wel weer goed met de tijd (die jij jezelf vást erg gunt...).
Mo ziet er erg goed uitZe heeft een mooie kleur zo!