Prachtige combinatie en wat een schitterende merrie! Het plezier straalt er vanaf, echt heel fijn om te zien!
Snollygoster
Geplaatst: 18-08-13 00:23
Had de jury niets gezegd van je St. Joris? Blijkbaar moet dat vanaf dit jaar op je cap, maar dat wist ik ook niet, ik kreeg al meteen een opmerking toen ik de ring binnenkwam.
Oh Titsia, wat is ze mooi En zo te zien gaat het met het rijden ook alleen maar beter en beter.. Komt goed hoor!
Die knotjes.. Ik vind zelf met naald en draad ook mooier. Heb trouwens nog niet ondervonden dat ik de manen daarmee beschadig.. (ik vlecht wel 'smorgens vroeg en na de proef gaan ze er terug uit). Maar ik denk dat knotjes 'mensengoesting' is, dus moet je gewoon mee doen wat je wil. Je paard is zo al mooi genoeg!
En van die sint joris.. Dat heb ik ook nog niet gehoord. No way dat die bij mij op mijn hoedje komt hoor.
Nathiie
Geplaatst: 19-08-13 11:56
Ik heb zo'n band maar idd zoals Lien zegt no way dat ik dat rond mijn hoedje doe. Ziet er gewoon niet uit.
Sommige stukken van haar manen zijn gewoon te kort, kan ik net amper 2x vlechtje indraaien andere stukken zijn dan iets langer als handpalm breedte dus gaat ook op niets lijken met naald en draad, anders deed ik het wel
Papa heeft geen keuze haha
kevinsky
Geplaatst: 20-08-13 10:37
Wat een gaaf paard heb je!!! Echt helemaal mijn ding Ik vind het ook super dat je door bent gegaan, na alles!
Lijkt het jou misschien leuk om gezellig mee te praten op het Farrington topic?
Farrington topic heb ik ooit gezeten, tijd... Bedankt allemaal
Elisa2
Geplaatst: 23-08-13 18:28
Wat een ontzettend leuk merrietje heb je!
Gerritt
Geplaatst: 23-08-13 20:26
Wat is dat precies dan wat er op je jasje zit ?? Ik kom uit overijssel maar heb het nog nooit gezien.
Verder bloedmooi peerd mag je trots op zijn! en dat wedstrijden rijden dat komt helemaal goed, in het M raak jij zéker wel! Lekker rijden en de rest komt vanzelf