SannevdM schreef:Leuke paard heb je hoor!Ik zou overigens wel even kritisch kijken naar je spoorgebruik. Wellicht is het beter om deze (nog) even achterwege te laten.
Overigens vind ik dit leuke huis, tuin & keuken kiekjes. Maar voor een 'fotografe' vind ik ze ver onder de maat, op zowel technisch als kwalitatief gebied.
de fotos van.mij zijn fotos die "spontaan" zijn gemaakt want zoals in het topic " little cowboy on a wild horse" is te zien was ik mee als model met mijn zoontje en in eerste instantie niet als fotograaf!
maar kan.je mij vertellen wat er technisch niet juist is aan deze fotos?? misschien leer ik er nog wat van !
en overigens vraag ik wel degelijk geld voor mijn fotos! vind dat mijn fotos daar mooi genoeg voor zijn dat blijkt ook aan de aanvragen en nabestellingen die ik regelmatig krijg.
er zijn hier op.bokt genoeg fotografen die geen idee hebben wat fotograferen precies is en welke ibstellingen waarvoor zijn en toch vragen hun ook geld voor nabestellingen dus waarom ik niet als ik wel weet wat ik doe? vind sat ik qua kwaliteit een middelmatige fotograaf ben op bokt ! zeker nog niet geweldig maar ook zeker niet slecht en naar dat middelmatige hanteer ik ook mijn prijzen voor fotoshoots en nabestellingen !
Ik zou overigens wel even kritisch kijken naar je spoorgebruik. Wellicht is het beter om deze (nog) even achterwege te laten. 

je bent toch wel goed neergekomen hoop ik
het ziet eruit alsof je veel plezier had!!
. En zo lijkt het niet alleen in de fototopics te werken.