Fotomeeting Met pablo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 07:27

SannevdM schreef:
Leuke paard heb je hoor! :j Ik zou overigens wel even kritisch kijken naar je spoorgebruik. Wellicht is het beter om deze (nog) even achterwege te laten.

Overigens vind ik dit leuke huis, tuin & keuken kiekjes. Maar voor een 'fotografe' vind ik ze ver onder de maat, op zowel technisch als kwalitatief gebied. :o

de fotos van.mij zijn fotos die "spontaan" zijn gemaakt want zoals in het topic " little cowboy on a wild horse" is te zien was ik mee als model met mijn zoontje en in eerste instantie niet als fotograaf!
maar kan.je mij vertellen wat er technisch niet juist is aan deze fotos?? misschien leer ik er nog wat van !
en overigens vraag ik wel degelijk geld voor mijn fotos! vind dat mijn fotos daar mooi genoeg voor zijn dat blijkt ook aan de aanvragen en nabestellingen die ik regelmatig krijg.
er zijn hier op.bokt genoeg fotografen die geen idee hebben wat fotograferen precies is en welke ibstellingen waarvoor zijn en toch vragen hun ook geld voor nabestellingen dus waarom ik niet als ik wel weet wat ik doe? vind sat ik qua kwaliteit een middelmatige fotograaf ben op bokt ! zeker nog niet geweldig maar ook zeker niet slecht en naar dat middelmatige hanteer ik ook mijn prijzen voor fotoshoots en nabestellingen ! :)

MachoPablo

Re: Fotomeeting Met pablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 07:40

Dankjewel allemaal...

het was een fotomeeting.. dat is om te oeffen en leren...

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 09:15

Leuk, paard maar heb je nou echt sporen om ?

Verona2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 09:28

Mooie foto's en mooi paardjee! Hahha die foto's in het water!! _O-

miraculous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 09:29

leuk :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 09:32

horseloverc schreef:
SannevdM schreef:
Leuke paard heb je hoor! :j Ik zou overigens wel even kritisch kijken naar je spoorgebruik. Wellicht is het beter om deze (nog) even achterwege te laten.

Overigens vind ik dit leuke huis, tuin & keuken kiekjes. Maar voor een 'fotografe' vind ik ze ver onder de maat, op zowel technisch als kwalitatief gebied. :o

de fotos van.mij zijn fotos die "spontaan" zijn gemaakt want zoals in het topic " little cowboy on a wild horse" is te zien was ik mee als model met mijn zoontje en in eerste instantie niet als fotograaf!
maar kan.je mij vertellen wat er technisch niet juist is aan deze fotos?? misschien leer ik er nog wat van !
en overigens vraag ik wel degelijk geld voor mijn fotos! vind dat mijn fotos daar mooi genoeg voor zijn dat blijkt ook aan de aanvragen en nabestellingen die ik regelmatig krijg.
er zijn hier op.bokt genoeg fotografen die geen idee hebben wat fotograferen precies is en welke ibstellingen waarvoor zijn en toch vragen hun ook geld voor nabestellingen dus waarom ik niet als ik wel weet wat ik doe? vind sat ik qua kwaliteit een middelmatige fotograaf ben op bokt ! zeker nog niet geweldig maar ook zeker niet slecht en naar dat middelmatige hanteer ik ook mijn prijzen voor fotoshoots en nabestellingen ! :)

Ik vind je watermerk ook storend vanwege de kleur, ik zou dat weglaten :j

Verder vind ik je foto's qua belichting niet goed, te donker en te grauw en geen bijzondere beelden, ja behalve die mazzelshoot dat ie uit t water springt ;)
Edit, ik heb gekeken op je site en ook daar vind ik dat de kleuren niet bijzonder zijn.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 09:59

Leuke foto's! :) die springfoto in het water is gaaf! :D je bent toch wel goed neergekomen hoop ik :P het ziet eruit alsof je veel plezier had!!

een beetje kritiek mag wel maar ten eerste was het een fotomeeting, ten tweede vind ik de foto's er toch wel leuk uitzien en het is nou niet dat ze amateuristisch zijn , ookal ben ik het wel eens over de kleuren :o een paar foto's lijken een beetje overbelicht kwa achterrond,... nuja niet echt overbelicht maar ik neem aan dat dit door de verkeerde witbalans komt?heb het zelf ook al eens gehad :j toen had ik moeite met mijn witbalans, had die verkeerd ingesteld.Heb het daarna weer veranderd.
maargoed, ik ga verder :P dat 'embleem' ja ik vind het ook wel afleiden en ikzelf zou het dan iets kleiner hebben gemaakt of een beetje doorzscheinend, maar dat is niet onze keus dat moet de fotograaf zelf zien :j dat is haar keuze :)

Jazzythecorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 10:10

Leuke foto's hoor als jij er blij mee bent is het toch goed en dat is het belangrijkste!
Die zweef-foto op de het water is echt gaaf!

iamsam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 10:29

Mens jij had de dag van je leven !!

DayDream21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 10:59

Mooie foto´s!!! Vooral foto 7 vond ik echt geniaal!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 11:52

Tnxyou...

ik ben blij met de foto en daar gaat uit eindelijk om toch?
De perfefte foto is als de gene op de foto mooi vind

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 11:56

Prachtige foto's en oh wat lijk jij op Anna Torv :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:02

moonforever schreef:
Tnxyou...

ik ben blij met de foto en daar gaat uit eindelijk om toch?
De perfefte foto is als de gene op de foto mooi vind

Is ook zo hoor, ik ging een beetje offtopic op horselover haar vraag :)

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:07

leuke dag gehad zo te zien :D heerlijk zo door het water, durfde die van mij dat maar...

Qua foto's ga ik mee met de rest, de eerste 3 zijn wat vaag, maar kan misschien ook van het uploaden komen?
als je dan naar de laatste 2 springfoto's kijkt is die van Cindy natuurgetrouw qua kleur, oog van het paad glimt, jouw huidskleur komt goed uit. kijk je dan naar die eronder ben jijzelf wat blokkerig.
op foto 1 vind ik dat oog wat "dof", misschien kun je hier wat mee, is geen kritiek maar een tip.
als je foto 5 dan ziet met dat glimmende oog dat ziet er meteen anders uit.
water met lucht als achtergrond is sowieso al lastiger dan een bosrijke omgeving met allerlei kleuren erin..
het lijkt ook erg bewolkt/mistig
Laatst bijgewerkt door matasja op 15-08-13 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 12:09

betadine schreef:
Prachtige foto's en oh wat lijk jij op Anna Torv :D

Moet opvatten als compliment of niet haha

tnxyou. ..

jolien: ooh okej,

matas ik kijk te serieus ik heb er op laptop nog meer .. was zeker leuke dag na de heen weg

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:09

Nagini schreef:
SannevdM schreef:

Ben ik het helemaal mee eens.

Ik hoop dan ook echt oprecht dat de fotograven in kwestie nog geen geld (durven) te vragen voor haar foto's..

Wat een gemene opmerkingen zeg. Meetings zijn toch juist bedoeld om te oefenen enzo? Typisch weer.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:24

hele bijzondere foto's, veelzijdig typje!

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 12:34

Hele leuke foto's joyce !
Ik was er zelf ook bij was ook fotograaf het heeft heel de ochtend geregend en het was ook grauw en grijs buiten.
En het gaat er om dat Joyce blij met de foto's is.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 13:16

Marjoow schreef:
SannevdM schreef:

Wat een gemene opmerkingen zeg. Meetings zijn toch juist bedoeld om te oefenen enzo? Typisch weer.

Vraag me af wat jij hier typisch aan vindt? Het is gewoon mijn mening en mijn inziens breng ik het netjes, dus niks gemeens aan lijkt me.

horseloverc: als ik tijd heb zal ik je even een pb'tje doen. :) Dit om niet teveel off-topic te gaan.

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 13:20

Leuke foto's :) maar als ik jou was zou ik de sporen nog even achterwege laten en met een zweepje gaan werken.. Want op de stijger foto druk je de gehele punt van de spoor in de buik en ook met het springen druk je erg je tenen naar buiten waardoor de punt van de spoor in de buik blijft prikken.. En ook bij een foto dat je aan het rijden bent in het water lijkt het alsof je het paard heel erg in zijn mond trekt.

Maaaaar voor de rest erg leuke foto's! mag je trots zijn op zo'n paardje!

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 13:39

Leuke foto's die ene is echt hilarisch!

Ik vind beide logo's van piaffe én Cindy vreselijk storend.
Logo, prima, maar doe dan iets wat niet opvalt. Zou juist voor bijvoorbeeld letters kiezen die doorschijnen ofzo.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 14:31

Ziet eruit als een geslaagde dag! Leuk paardje :j

Van foto's heb ik niet veel verstand, maar ik vind wel je sporen erg storend (vooral de steigerfoto). Als je je tenen niet naar binnen kunt houden, doe dan die dingen gewoon af....

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 14:45

SannevdM schreef:

Marjoow schreef:
Nagini schreef:

Ben ik het helemaal mee eens.

Ik hoop dan ook echt oprecht dat de fotograven in kwestie nog geen geld (durven) te vragen voor haar foto's..

Ben het met bovenstaande eens. Kritiek mag best maar ik vind de opmerking 'ik hoop dan ook oprecht dat de fotograven in kwestie nog geen geld durven vragen voor de foto's' ook tenenkrommend.
Opbouwend kritiek leveren is wat anders als zeggen dat ze onder de maat zijn, of dat ze waardeloos zijn (letterlijk en figuurlijk). Het lijkt wel alsof alleen de topfotografen met bekende modellen leuke reacties krijgen, alles wat middelmatig is wordt overheen gekeken en als het af te kraken is wordt die kans met beide handen aangegrepen. :r . En zo lijkt het niet alleen in de fototopics te werken.

Bovendien is er volgens mij niemand die betaalt om naar de meetings op bokt te komen? Dus of je nabesteld en dus geld neerlegt is de keus van diegene waarvan de foto gemaakt is.

Logo is ook aan de fotograaf, niet dat ik zelf al die kleurtjes zou kiezen, maar als jij dat leuk vindt, vooral zo houden!
Ik vind dat het op een webformaat foto, die waarschijnlijk gratis gestuurd zijn, een logo best mag opvallen. Op een gekochte foto op groot formaat is het wat anders, dan moet het of wegvallen, of er niet op zitten, en zou ik dus niet kiezen voor zo'n kleurrijke.

Ziet eruit alsof je lol hebt gehad TS! Leuke herinneringsplaatjes zo

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 14:57

Ben zeker trost op me kleine draak...
na alles wat mee hebben gemaakt en hij alleen zeg geen woorden hier neer die willen weten stuur maar pb..

Bedankt voor lieve woorden allemaal

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 14:59

@ Kimmej: Nou, nou, nou zeg. Adem in, adem uit. Ik heb nergens gezegd dat de foto's waardeloos zijn of dat de er geen geld voor gevraagd mag worden.

Ik vind het gewoon leuke foto's waarvan ik prima snap dat de ts'er er blij mee is. (Wat uiteindelijk het belangrijkste is natuurlijk. ) Echter blijf ik wel bij mijn mening dat ik ze voor een fotografe zowel technisch als kwalitatief onder de maat vind. En als dat gemeen overkomt dan spijt dat mij oprecht, aangezien dat absoluut niet mijn bedoeling is.

Daarnaast heb ik al aangeven, dat wanneer ik wat meer tijd heb, ik één van de fotografen even een pb'tje doe met wat tips. :)
Laatst bijgewerkt door SannevdM op 15-08-13 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt