Wauw! Dank jullie wel voor de leuke, lieve en hartverwarmende reacties, word ik helemaal blij van! 
Michelle___, ja klopt, de foto over de picknicktafel stond op de site van Moravita omdat wij Movie destijds via hen gekocht hebben.
Freggle_Edge, het is een Stübben springzadel die door mijn zadelmaker omgebouwd is tot eventingzadel, een echt uniek zadel dus
. Voor Olivia is hij nog wat aan de grote kant, maar hij is ook op maat gemaakt voor mij (en Movie uiteraard). Echt een heerlijk zadel!
Movie zou verkocht worden toen ik 17 was, maar toen liep hij een peesblessure op die nooit meer volledig hersteld is. Dus toen werd hij afgekeurd voor de sport, heel jammer, maar heel stiekem was ik dolgelukkig dat ik mijn vriendje toen bij me mocht houden.
Maar je ziet/voelt/merkt níets meer van de blessure, dus ergens denk ik dat hij gewoon niet bij ons weg wilde. Want tot twee keer toe speelde het precies op toen we op het punt stonden om hem te koop aan te bieden. Hij loopt nu beter en ruimer dan ooit te voren, dus ik kan ook nog gewoon met hem rijden. Helaas kom ik daar nu niet aan toe door mijn gezondheid, maar ik weet zeker dat ik nog veel plezier van hem ga beleven. Ik kan ook zo opstappen als ik me maar even goed genoeg voel en zo het bos in rijden, en hem vervolgens weer op het land zetten. Super fijn.
Helaas zit er hierdoor geen carrière meer in voor hem met mijn nichtje, maar wie weet onderlinge wedstrijdjes
.