12-13 Okt Indoor Koudbloedenwedstrijd te Nistelrode

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

deniesje1983

Re: 12-13 Okt Indoor Koudbloedenwedstrijd te Nistelrode

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 15:31

Ik heb me aangemeld maar weet niet of ik het goed gedaan heb
Krijg je reacktie terug of niet

_Prisca_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 17:52

Zo, vandaag me ook maar aangemeld, onze eerste officiele wedstrijd! Whaaaa spannend! :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 22:01

Deniesje1983 je hebt pb ;)

horse1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 06:41

Zo, me toch maar aangemeld voor de 1e keer L1 starten, ben zo benieuwd want het is toch weer net anders. Hopen dat Belgje wil lopen, dan is er niets aan de hand! We hebben er zin in *\o/*

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 06:51

deniesje1983 schreef:
Doe dan ook mee is leuk zie ik jou ook weer is gezellig allienda

Het is voor mij wel erg ver rijden vanuit Zuid-Limburg :-( Daarbij komt dat ik naar de Tinkerdagen in Leusden ga drie dagen en twee weken daarna naar het finale weekend in Hagestein van de Tinker zomercompetitie :-) Dan heeft Keltic ook wel een weekendje vrij verdient. :j

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 13:15

Haha Allienda moet toch wel lachen om stukje toelichting "is voor mij wel erg ver rijden vanuit Zuid-Limburg" :') Leusden & Hagestein zijn ook echt dichterbij vanuit zuid limburg _O- maar snap het idd wel dat het misschien wel wat veel drukke weekenden en allemaal niet om de hoek zijn :)

Susie1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 13:20

Jammer, moet zelf 10 okt bevallen dus dat wordt m niet.. Iedereen die gaat, succes en vooral veel plezier!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 13:51

Hmm nee dat gaat dan niet lukken := maar er komt ook nog een wedstrijd in maart en 1 in eind mei ;)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 13:53

Flauw hoor ;)

Ik zit nog in twijfel of ik ga. Is best een end en tot nu toe gaat elke wedstrijd die ver weg was erg slecht :j

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 14:04

ohh da's minder en jammer :\ Staat ze wel rustig op de trailer of? misschien is ze dan al te moe bij aankomst?
Is voor sommige paarden ook wel echt wennen om dan na zo'n trailerrit nog (meteen) aan de slag te moeten :j :(:) maar vaak wordt dat wel beter als je vaker gaat :j of evt helpt het ook wel om wat eerder te gaan zodat ruim de tijd hebt en paard evt nog ff "uit kan puffen" voor je moet gaan losrijden ;) en/ of evt ook nog tijd hebt om ff in een stal te zetten zodat rustig kan plassen en/ of als het warm is nog wat drinken, want dat willen ze anders niet altijd doen en dan lopen ze ook niet echt lekker ;)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 14:13

Ze staat heel rustig op de trailer :j Alleen als we aangekomen zijn en het deurtje is open geweest wil ze er meteen uit en ze is niet bang om dat te laten merken. Drinken doet ze inderdaad niet, eten deed ze eerst ook niet, maar na een paar ponykampen is dat nu wel te doen, op stal. Ze is het wel gewend om op de trailer te staan, we gaan sowieso elke week naar de vereniging en van de zomer waren er weken dat ze er 5x per week op stond, alleen geen uur. :)

Er valt alleen niet echt een pijl op te trekken. De ene keer is ze letterlijk niet vooruit te branden en de keer erop zit er ineens geen rem meer op.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 14:36

Ohh da's lastig dat ze het zo wisselend uit :=
maar als ze al lange tijd op trailer heeft gestaan zou ik haar er toch ook wel gewoon vrij snel af laten als ze daar is :) maar dat is meer omdat ik denk dat ze het dan ook wel zat zijn zo lang stilstaan in suf hokje :o
Korte ritjes zijn idd toch wel wat anders dan heb je niet zo snel te maken met drinken of plassen enzo en van bv niet drinken verzuren ze toch wel heel snel waardoor ze pijnlijke spieren hebben want natuurlijk ook niet bevorderlijk is ;)
Ik persoonlijk vind het ook altijd fijn om als we wat verder van huis gaan een stal te kunnen huren (of prikweitje). Dan kan ze meteen de trailer af en stal in da's toch alweer iets ruimer en ook na te rijden gewoon nog ff relax op uitslag wachten enzo en dan kan zij ondertussen gewoon eten, drinken en evt plassen :) maar mijne is dan ook wel altijd snel op gemak in een stal/ weitje en dan weet ik zeker dat ze gewoon eet, drinkt of plast als nodig is :j

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 14:42

grid schreef:
Haha Allienda moet toch wel lachen om stukje toelichting "is voor mij wel erg ver rijden vanuit Zuid-Limburg" :') Leusden & Hagestein zijn ook echt dichterbij vanuit zuid limburg _O- maar snap het idd wel dat het misschien wel wat veel drukke weekenden en allemaal niet om de hoek zijn :)

Hahaha, nee klopt je hebt helemaal gelijk. Maar als ik iedere maand een compleet weekend ga is me echt teveel..............Nu is Leusden en Hagestein eigenlijk ook eigenlijk te snel achter elkaar maar ik wil perse goede resultaten rijden om me te plaatsen voor de Zomercompetitie van het NSvT.

Als ik dan ook nog naar Nistelrode ga, gaat mijn man ook op zijn achterste benen staan :+ Jammer dat het niet een maandje later is dan was ik zeker gekomen. Van de zomer ben ik zeker weten van de partij in Uden :-D

[EDIT] Het is gewoon extreem balen voor mij dat ik in een uithoek van Nederland woon en hoe je het ook wendt of keert, alles is gewoon een behoorlijk eind uit de buurt. En dan wordt er Tinkerdag Limburg georganiseerd en is het allemaal onofficieel -O- en helaas telt het niet mee met de Tinkercompetitie. We zijn op dit moment onze opties aan het onderzoeken om een vrachtwagentje te kopen/ C rijbewijs te halen. Dat maakt het allemaal net wat fijner met lange stukken rijden :Y)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 15:45

Snap het helemaal hoor :j maar idd waarom woon je dan ook daar :roll: :P
2 maart is er evt ook nog een ;) al heeft t nsvt er dan geloof ik ook al wel weer 1 ergens rond die tijd :o maar hopelijk zitten daar nog paar weken tussen :)

deniesje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 21:58

Ja idd mijn paard moet eigenlijk ook altijd plassen naar dat ik heb gereden
Ik weet niet of ie moet plassen als ie van de trailer af komt
Maar voor ons is het ook 1 uurtje rijden we rijden binnen door
Ivm dat hij wel eens stampt in de trailer
En dan is het niet fijn rijden op de snel weg heb je veel te houden
Hij gaat nu voor de 3de keer mee naar wedstrijd hiervoor
Is ie alleen nog maar in de kliniek beland en sinds dien doet ie dit
Maar toen we naar geldrop gingen heeft hij 3 x gestampt verder niet meer
Dus hoop dat het weg is dat gestamp

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 08:54

Yeey, toch maar in geschreven.. na overtuiging van iedereen! ;)
Voor het eerst in het L1, wordt flink oefenen.

speedfiets_2
Badass Cowgirl
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 09:09

Ik kom wel even kijken

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 15:09

Ga me vanmiddag ook maar eens opgeven, voor de eerste keer L1 met mijn friesje :D
Even kijken of ik nog weet hoe het moet, na die 8 weken blessure niet meer aan wedstrijden gedacht of opgegeven.

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 20:54

Wat leuk dat er weer bokkers mee doen :D

Ik heb er echt al super veel zin in. Na weken loopt Anne weer zoals normaal. Gelukkig ook maar, want zo'n druk paard is niet handig :P Alleen even het knopje middengalop even verzetten naar een rustig galopje(heel de tijd in middengalop is niet handig :D) en dan zijn we er helemaal klaar voor!

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 08:54

horsieslii schreef:
Wat leuk dat er weer bokkers mee doen :D

Ik heb er echt al super veel zin in. Na weken loopt Anne weer zoals normaal. Gelukkig ook maar, want zo'n druk paard is niet handig :P Alleen even het knopje middengalop even verzetten naar een rustig galopje(heel de tijd in middengalop is niet handig :D) en dan zijn we er helemaal klaar voor!

Haha ik kan het knopje middengalop wel gebruik _/-\o_ := Die van mijn heeft is erg lui en heeft daar weinig zin, tenzij hij met lange teugel mag galopperen :=

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 13:38

Ik heb net de mail de deur uit gedaan :) wist nog hoe het moest gelukkig.

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 14:24

Ik twijfel nog een beetje. Is toch wel erg ver vanuit limburg haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 14:34

Ik ben ook weer van de partij, maar dit keer niet met een paardje(ik heb dan geen koudbloed meer), maar als groom+chauffeur van Prisca :)

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:20

Olina schreef:
Ik ben ook weer van de partij, maar dit keer niet met een paardje(ik heb dan geen koudbloed meer), maar als groom+chauffeur van Prisca :)

Hihi grappig, heb haar vandaag weer les gegeven :D

Ik ga vanavond eindelijk de mail versturen, Anne in de B, eindelijk weer :)
En net zoals een paar anderen op zondag het L1 debuut met Bo!

_Prisca_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:51

Renske_ schreef:
Olina schreef:

Hihi grappig, heb haar vandaag weer les gegeven :D

Ik ga vanavond eindelijk de mail versturen, Anne in de B, eindelijk weer :)
En net zoals een paar anderen op zondag het L1 debuut met Bo!

Haha, jaaaa leuk Deesss!:D En bedankt voor de fijne les weer! :D Ik heb zin in de wedstrijd! *\o/*