Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
deniesje1983 schreef:Doe dan ook mee is leuk zie ik jou ook weer is gezellig allienda
Dan heeft Keltic ook wel een weekendje vrij verdient.

Staat ze wel rustig op de trailer of? misschien is ze dan al te moe bij aankomst?
maar vaak wordt dat wel beter als je vaker gaat
of evt helpt het ook wel om wat eerder te gaan zodat ruim de tijd hebt en paard evt nog ff "uit kan puffen" voor je moet gaan losrijden
en/ of evt ook nog tijd hebt om ff in een stal te zetten zodat rustig kan plassen en/ of als het warm is nog wat drinken, want dat willen ze anders niet altijd doen en dan lopen ze ook niet echt lekker
Alleen als we aangekomen zijn en het deurtje is open geweest wil ze er meteen uit en ze is niet bang om dat te laten merken. Drinken doet ze inderdaad niet, eten deed ze eerst ook niet, maar na een paar ponykampen is dat nu wel te doen, op stal. Ze is het wel gewend om op de trailer te staan, we gaan sowieso elke week naar de vereniging en van de zomer waren er weken dat ze er 5x per week op stond, alleen geen uur. 

maar dat is meer omdat ik denk dat ze het dan ook wel zat zijn zo lang stilstaan in suf hokje
maar mijne is dan ook wel altijd snel op gemak in een stal/ weitje en dan weet ik zeker dat ze gewoon eet, drinkt of plast als nodig is
grid schreef:Haha Allienda moet toch wel lachen om stukje toelichting "is voor mij wel erg ver rijden vanuit Zuid-Limburg"Leusden & Hagestein zijn ook echt dichterbij vanuit zuid limburg
maar snap het idd wel dat het misschien wel wat veel drukke weekenden en allemaal niet om de hoek zijn
Jammer dat het niet een maandje later is dan was ik zeker gekomen. Van de zomer ben ik zeker weten van de partij in Uden :-D
en helaas telt het niet mee met de Tinkercompetitie. We zijn op dit moment onze opties aan het onderzoeken om een vrachtwagentje te kopen/ C rijbewijs te halen. Dat maakt het allemaal net wat fijner met lange stukken rijden

Alleen even het knopje middengalop even verzetten naar een rustig galopje(heel de tijd in middengalop is niet handig
) en dan zijn we er helemaal klaar voor! horsieslii schreef:Wat leuk dat er weer bokkers mee doen
Ik heb er echt al super veel zin in. Na weken loopt Anne weer zoals normaal. Gelukkig ook maar, want zo'n druk paard is niet handigAlleen even het knopje middengalop even verzetten naar een rustig galopje(heel de tijd in middengalop is niet handig
) en dan zijn we er helemaal klaar voor!
Die van mijn heeft is erg lui en heeft daar weinig zin, tenzij hij met lange teugel mag galopperen
wist nog hoe het moest gelukkig.
Olina schreef:Ik ben ook weer van de partij, maar dit keer niet met een paardje(ik heb dan geen koudbloed meer), maar als groom+chauffeur van Prisca

Renske_ schreef:Olina schreef:Ik ben ook weer van de partij, maar dit keer niet met een paardje(ik heb dan geen koudbloed meer), maar als groom+chauffeur van Prisca
Hihi grappig, heb haar vandaag weer les gegeven
Ik ga vanavond eindelijk de mail versturen, Anne in de B, eindelijk weer![]()
En net zoals een paar anderen op zondag het L1 debuut met Bo!
Ik heb zin in de wedstrijd!