Ik ben zondag reporter samen met mijn vriendin Thesserd1
anniekb94
Geplaatst: 26-08-13 18:45
Ik rij, mits ik door ga met de kwart finale natuurlijk , zaterdag 14 september mee met de houding en zit competitie! Zondag 15 september ben ik sowieso te bewonderen, en dat is met het springen, ook georganiseerd door de FNRS Houding en zit competitie. Ik spring 40 cm, op Roos. Als ik zaterdag niet mee doe, zal ik daar sowieso wel ergens rondlopen, om eventuele stalmaatjes aan te moedigen. Met 5 afgevaardigden moet dat toch wel lukken neem ik aan.
ik ben op vrijdag en op zondag te zien in de DEMO Kur op muziek in beeld en geluid op vrijdag om kwart over 4 en op zondag van kwart over 2 tot 3 uur. dit gebeurd in de NHB piste in samenwerking met Jeroen hendrix. wij leggen uit hoe een professionele kur gemaakt wordt qua choreo en muziek, en ik rijd mijn youngriders kur.
daarnaast ook 3 dagen te zien in het NHB sportteam
Ik sta drie dagen op de stand van het Appaloosa stamboek. Mijn appaloosa Apollo staat in de demobox naast onze stand. En ik rijd met hem vrijdag en zondag kur op muziek en zaterdag geven we een TREC demonstratie. Dus kom allemaal gezellig kijken Oh ja en we rijden natuurlijk ook nog alle drie de dagen mee met de rassendefile.
De lijst is ge-update Mochten jullie meer informatie hebben over waar/wanneer jullie staan, of jullie weten nog meer Bokkers die in actie zullen komen, mogen jullie dit bij mij aangeven.
Ik ZIT hopelijk in dameszadel op vrijdag! Ik zeg ZIt omdat ik ook maar zo met mijn neus in het zand kan gaan belanden als mijn merrie het weer op haar heupen krijgt, hahaha!
Majanga
Geplaatst: 04-09-13 20:33
Ik doe op de zondag mee aan de FNRS springcompetitie met Lorenzo. Paard staat volledig in de lease en ga morgen voor het eerst sinds 2.5 jaar weer eens met hem rijden
Oh ja ik doe trouwens mee met de 70 cm, maar dat gaat lukken. Heb er zin in
Ik heb net te horen gekregen dat ik mee mag rijden met de clinic van lammert haanstra, over houding en ruiterfitheid. Ik weet nog niet precies hoe en wat, maar het zal waarschijnlijk de zondag worden. Ik rij deze clinic met een fries van het werk/van een vriendin.
wij doen mee met de working equitation clinic zondag om 11:30 in de NH cirkels dus wie mij en mijn witte merrie spot je mag me altijd aanspreken!!
Moonlight17
Geplaatst: 08-09-13 15:57
Ik ben ook aanwezig met mijn pony om 14:00 op zaterdag in de NH cirkels waarbij ik mee doen aan de working equitation clinic. Ben degene met de koffievos met grijze manen en staart (zie foto), dus wie wil mag mij ook aanspreken.