Wist niet dat je dit nog niet eerder had gedaan met Shaar, maar wel ontzettend gaaf dat het er nu zelfs twee keer van gekomen is! Absoluut vaker gaan doen hoor De foto's zijn ook prachtig geworden.
Wat een mooie foto's en ervaring!! Kun je trots op zijn!
Ik denk trouwens dat ik Sharon misschien van vroeger ken haha. In ieder geval zelfde naam, zelfde leeftijd en zelfde bles. Weet je of zij voor jou bij een manege heeft gestaan?
Anyways.. (of ze het nou is of niet) Super leuk paardje heb je daar
Sharon is ondertussen 20 jaar oud Wiz, ze heeft ooit een tijdje op een manege in renesse gestaan en daarna in vrouwenpolder. Maar niet als manege pony.
Gave foto's Is ook een droom van mij, een keer op het strand rijden
Wannabe2003
Geplaatst: 27-07-13 23:59
Gave foto's Bar. Het plezier straalt er gewoon vanaf. Super dat je dit met Shaar nog hebt kunnen doen en dat je het nog maar vaker kan doen. Wie weet lukt het met Dolce ook ooit.
En ben ook wel een klein beetje jaloers hoor . Hoop ooit met Mijn fatsoenlijk op het strand te kunnen rijden en dit is ook nog wel een droom
Over het strand rijden heb ik al heel vaak gedaan, maar dan eigenlijk altijd met zadel en gewoon rijbroek aan, vandaar dat ik nog nooit zo diep de zee in was geweest (of het was te koud)...