Prachtige dieren en supermooie foto's! En wat heb je veel meegemaakt met Dieni. Dat maakt eht vast extra speciaal. Ik vind die cross-foto's ook echt heel stoer! Mooi paard is het! En Foxy heeft ook een prachtige kleur! Ben benieuwd wat voor veulen daar uit komt.
Wat een verhaal joh! Wat fijn dat alles nu goed gekomen is. Mooie foto's, vooral die laatste is er 1 om mega uit te vergroten!!
Babsding
Geplaatst: 19-07-13 09:27
Prachtige paarden heb jij! Echt een mooi stel. En die foto door het water! Prachtig. Je palominomerrie zou ook mooi staan bij mijn palominovriend zeg, potjandorie... Mooi stel! Heeft Nikki weer mooi gedaan!
Wat zijn ze toch prachtig, écht twee geweldige modellen om vast te mogen leggen (de één een iets grotere uitdaging dan de ander hihi). Daar mag je met recht trots op zijn hoor! En ik vond jullie (jij en Dieni) erg dapper, en dan ook nog even stoer over de picknicktafel op het laatst, niets dan respect
Wat een prachtige foto's van 2 prachtige paarden! Vooral die laatste foto, die kan zo een tijdschrift in. Complimenten voor de fotograaf en complimenten voor jou hoe je met je eerste paard zo gegroeid bent.