Wauw wat gaaf, en een mooie combi zijn jullie hoor!Hij doet me een beetje denken aan Wessel, andere knappe Friezemans hier op bokt
Tammetjeeee .Tassss ik wil ook weer een keer je binkie onder mijn billen voelen . (en Jesse vast ook wel )Tamme ziet er echt super uit , en je weet al hoe ik over jullie denk .
1 woord Wauw!! Wat een geweldig dier zeg hoe stevig en stoer hij wel niet is woehoee!! En die foto's met die auto en dat stijgeren zijn gewoon gaaf
Wat een machtige fries.. En zijn loop.. Geweldig. Ook mooi de band die jullie hebben. Prachtig. Eneee wat voor dekje heb jij?
Wouw wat geweldig om te zien, jullie hebben een sterke band zo te zien.Wat heb je toch een prachtige friese hengst !! Ik vind die foto's geweldig met die ferarri !!
Wat gaaf dat jullie zo'n goede band hebben. Die foto's zijn gewoon echt leuk om naar te kijken! Hopelijk mogen jullie nog lang samen genieten
Natassss jullie staan bij uitgelicht, super stoer! En natuurlijk mooie foto's en een prachtig paard! Ben benieuwd naar de volgende reeks Ferrari foto's! !