Frummeltje! Wat is het toch mooi om te zien hoe jullie steeds stappen vooruit maken. Geniet van je kanjer (maar dat doe je met volle teugen, dat is wel duidelijk)!
lisetteexx
Geplaatst: 07-07-13 09:35
Wauw wat genieten jullie! Ik vind het er vriendelijk en netjes uit zien top
Bij het zien van de foto's, vergeet ik haast jullie hele voorgeschiedenis. Gaaf, echt heel erg ontzettend gaaf. Wat een prachtpaard is het en wat rijd jij fijn!
Safiera
Geplaatst: 07-07-13 09:45
Sientje schreef:
Bij het zien van de foto's, vergeet ik haast jullie hele voorgeschiedenis. Gaaf, echt heel erg ontzettend gaaf. Wat een prachtpaard is het en wat rijd jij fijn!
Ik kon het niet beter zeggen! Heb jullie gevolgd, maar dit nooit verwacht. Wat een supernieuws Heerlijk dat je er nu zelfs op kunt!
Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)
Geplaatst: 07-07-13 09:57
Ik weet niet wat jij zelf 'confronterend' vindt aan de filmpjes, want ik zie er niets bijzonders aan. Behalve dan jouw prachtige paard dat het heel goed doet de eerste keren onder het zadel Het ziet er gewoon goed uit hoor! Ik hoop dat je nog veel plezier met Frum mag beleven.
whitneyvdw
Geplaatst: 07-07-13 10:00
ik heb er een brok van in mijn keel,ik heb alles gevolgd,en het moet zo,n bijzonder gevoel zijn om alleen maar op hem te zitten.ik vind dat hij erg mooi loopt.hij heeft een mooie galop,en frum voelt zich al een dressuurpaard,ik heb sterk het gevoel dat jullie er gaan komen,zeg niet te vroeg dat hij geen sportpaard word,want van die paar keer dat ik jullie samen zag,vond ik dat hij hele mooie bewegingen hebt.het is een genot om naar jullie te kijken.ik ben zo blij voor jou en frum.
Sonador
Geplaatst: 07-07-13 11:36
Wat een heerlijke foto's.
Je hebt hem fijn aan het lopen, leuk om te zien!! Is een verademing, want meestal zie je alleen maar gestreste en hol lopende paarden voorbij komen op bokt. Eindelijk eens een keer iemand die een jong paard de ruimte gunt, echt heerlijk om te zien. En helemaal zoals ik het zelf ook zou doen.
Mijn complimenten heb je.
Laatst bijgewerkt door Sonador op 07-07-13 11:41, in het totaal 2 keer bewerkt
NorwayFjord
Geplaatst: 07-07-13 11:38
Het ziet er écht súper uit hoor! Je hebt hem heel fijn aan het lopen, je hoeft echt niet zo onzeker te zijn!
F_Orumster
Geplaatst: 07-07-13 11:43
Ben.het met bovenstaande reacties eens! Relaxt onder zadel, vriendelijk. Bijzonder verhaal erachter. Zou het niet iets kunnen zijn als een zenuwblokkade die af en toe wel en noet blokkeert? Ipv ataxie? Gewoon gedachtenpinsel hoor.
Hij kan en een kilootje afvallen denk ik.
speurneusc
Geplaatst: 07-07-13 11:48
hoi, geef niet te veel toe omdat ie "iets"' zou mankeren.. stap daarvan af, ga er gewoon vanuit dat ie nix mankeerd en hanteer/benader hem ook zo dieren,vooral paarden en bv honden zijn heel gevoelig voor onze gemoedsrust/houding en kunnen daar ook heel handig voor eigen belang gebruik van gaan maken.
rekening houden met zijn "beperking" kan ook op het moment dat er daad werklijk daarvan iets naar boven komt, maar als je hem de leiding laat nemen is ie 24 uur beperkt.... en dat is ie duidelijk niet.
Als ik hem zo zie lopen dan sluit ik me aan bij de vorige posters, gewoon behandelen als een normaal paard, lekker mee gaan rijden en dan zie je wel waar het schip strandt Niet doen alsof het een gehandicapte is
Mooi dier en je rijdt hem echt netjes! Eigenlijk een beetje jammer moest je eventueel geen poging wagen in de sport. Jouw Frum heeft er echt wel mooie gangen opzitten! Ik vind het een erg leuk en aansprekend dier. Geniet er maar met volle teugen van!
Fred_Kroket
Geplaatst: 07-07-13 13:17
Echt zo'n leuk mal paard is het! Mijn paard is ook zo'n achterlijke en het is zo herkenbaar en zo leuk als je een "lezen en schrijven" paard hebt. Ik wens jullie echt alle geluk toe en heel veel leuke jaren!
Suikerspinda
Geplaatst: 07-07-13 13:19
Wauw, wie had dit verwacht?! Fantastisch, en wat loopt 'ie mooi onder de man. Hier mag je héél erg trots op zijn, hoor!!
Frum blijft echt een bijzonder en gaaf paard! vind het er echt heel netjes en vriendelijk uit zien
ivda
Geplaatst: 07-07-13 13:41
Super, frummel is zo leuk! Volop genieten maar!
Ketaki
Geplaatst: 07-07-13 13:58
wat gaaf dat je er nu ook "gewoon"mee rijdt.
geniet van dit soort momenten met hem. ziet er goed uit hoor
Molfre
Geplaatst: 07-07-13 13:58
Wauw! Ik ben altijd een stille volger van je topics over Frummel geweest en respect dat jullie zover gekomen zijn! Ik ga mee met wat Apple zegt: gewoon behandelen als normaal paard. Frum zelf weet niet beter waarschijnlijk, voor hem is dit inmiddels de gewoonste zaak van de wereld.
Ik vind trouwens dat je hem voor de eerste paar keer erop en een ontbrekend stuur heerlijk rijdt hoor.