wat een heerlijk dier zeg!
kan me voorstellen dat je hem super vind.
leuke foto's!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evelienepien schreef:ZoeyDercks schreef:Sueno is nu ruin, maar die denkt dat hij hengst is nog. Dus hij was aan het grazen naast de wei van Danz en daar was Danz niet over te spreken haha. Gelukkig had ik het op tijd door
Weet niet of je het al wist, maar Sueno is ondertussen onder het zadel en hij wordt steeds gaver!
Biedt uit zichzelf stukjes verzameling aan
En dankjewel, maar ik denk dat als je ze een keer aanspreekt je altijd welkom bent
Joh, je vertelt niets nieuws. Spreek J nog onderhand wekelijks (nu ff met hondies minder
)
En weet hoe gaaf Sueno issinds ik 2/3 jr geleden hem mocht begeleiden van ring na stal, heeft ie mn hart gestolen
![]()
En nu weer ontopic![]()
idefix4 schreef:Ik begrijp wel wat Jus bedoelt. Ze bedoelt het zeker positief. Ik heb in Spanje bij haar een keer mogen genieten van vrijheidsdressuur met een spierwitte schimmel. Heb er nog ergens een filmpje van dat onze oudste er op zat dat ie op commando steigerde. Vakwerk vond ik dat. En dat paard werd idd ook niet gevoerd. Die deed dat puur voor de fun. Hoe gaat het eigenlijk met die schimmel? Ook in Spanje is het niet alleen maar dwang. Heel veel houden erg van hun paarden en behandelen ze met respect.
Wordt Danzarin nog gereden? Ik weet dat het een tijdje is opgepakt? Hij ziet er in elk geval heel erg goed uit!
jus schreef:Was iid niet negatief bedoeld , maar vaak krijgt Spanje schuld van als mensen niet met gevoelige paarden om kunnen gaan , op stal hebben we een fantastische 8 jarige hengst en paard is alleen zadelmak gemaakt , nooit geslagen oid maar alles wat nieuw is heel spannend en als hij eenmaal begrijpt wat je bedoelt vloeit de spanning zo weer weg , Sommige jonge hengsten kunnen heel bijterig worden als er met voer beloond word dus wij belonen een paard met stem en klopjesNou moet ik eerlijk zeggen dat vrijheidsdressuur niet echt mijn ding is , vind het leuk om te zien hoor maar ik vind paard onder zadel het mooiste maar kan wel weer genieten van jou fotos
Idefix : hengst staat in alicante loopt af en toe een feest is ondertussen ook al rond de 30