Jaa, goosje deed het echt super! Hij loopt heerlijk ontspannen en ook lekker actief Je kan ook echt zien dat jullie allebei aan het genieten zijn.
Liin
Geplaatst: 26-06-13 10:21
Jullie zijn echt heel fijn bezig samen. En goos pakt het super op. Groot voorbeeld voor vele mensen! Ik ben heel benieuwd hoe jullie verder ontwikkelen
Anoniem
Geplaatst: 26-06-13 10:29
Wat een leuke combinatie om te zien
Ik heb een vraagje over je beugels, vind ze erg veilig namelijk en ik denk er zelf ook al een tijdje over om ze te kopen Ik zie dat je een gewone smalle beugelriem aan deze beugels hebt, terwijl het stuk waar de beugelriem door gaat vrij breed is. Gaat de beugel daardoor niet heen en weer schuiven aan de riem? (hoop dat het zo duidelijk is wat ik bedoel )
xJamiie
Geplaatst: 26-06-13 10:35
Ziet er goed uit!
xGino
Geplaatst: 26-06-13 11:27
Super mooi paard heb je daar! Ik vind je echt kaarsrecht op je paard zitten, echt knap!
Wat zijn jullie goed bezig Denise!! Al die uren wandelen met Goos hebben zijn vruchten afgeworpen, het zie er heeeerlijk relaxed uit. Jij zit super netjes rechtop en je past nog heel mooi op Goossie. =) Gaat helemaal goed komen met jullie, lekker blijven oefenen.
Aaaah, Goos Hij is zooooo leuk! En wat doen jullie het goed! Gelukkig heb je doorgezet met hem, al was dat niet altijd even makkelijk. Kijk nu naar het resultaat tot nu toe, super!