Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
calice schreef:LoveUggs, in mijn ogen en hoe ik me nu voel inderdaad ongepast, maar nee Lucky was niet mager.
Dit is een rijfoto van zondagochtend, hij mankeerde toen nog helemaal niks.
http://7.media.hyves-static.net/1537192 ... 92702.jpeg
De rest trouwens heel erg bedankt voor alle lieve woorden.
Poow stond er net gelukkig rustig bij, stond wel heel blij naar me te hinniken toen ik aan kwam.
Ik mis mijn binkie wel heel erg, voelt zo raar om hem niet nog even een knuffel voor de nacht te kunnen geven.
calice schreef:Snackie, deze vorm van longontsteking gaat wel dergelijk zo snel.
Moet eerlijk zeggen dat ik er erg verdrietig van word dat er net word gedaan alsof ik nalatig ben geweest. Aangezien ze in de kliniek duidelijk hebben aangegeven dat ik hier niks aan had kunnen doen.
LoveUggs schreef:Sterkte!
Misschien een heel ongepast l*llig vraagje, maar is hij op de eerste foto niet al wat mager..?
Op de 2e foto zie je zijn ribben....
Nogmaals, heel veel sterkte! Hoop dat je (verder) hele knappe paardje er weer bovenop komt!![]()
![]()
calice schreef:Snackie, deze vorm van longontsteking gaat wel dergelijk zo snel.
Moet eerlijk zeggen dat ik er erg verdrietig van word dat er net word gedaan alsof ik nalatig ben geweest. Aangezien ze in de kliniek duidelijk hebben aangegeven dat ik hier niks aan had kunnen doen.