Van onschuldig kuchje, naar...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:47

Jemig, Calice! Ik lees dit nu pas! Heel veel sterkte, hoor. Ik hoop echt van harte dat hij erdoor komt... :(:)

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:48

BianCatjee schreef:
heftig! Veel sterkte met je paardje, hopelijk komt Lucky er snel weer bovenop! :(:)

:j succes

Apochewinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:49

Oef! da's schrikken! Enerzijds is hij nu in goede handen, anderzijds....
Sterkte!!

_Balou

Re: Van onschuldig kuchje, naar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:50

Lucky! :oo

Sterkte ! Ik duim voor jullie! :(:)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:50

Jeetje wat heftig! Sterkte :(:)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:04

Sterkte! dit zijn geen goeie berichten.

Maar mijn vraag, hoe lang kuchte hij al voor de va er bij kwam? Want het is toch niet van dag op dag zo erg geworden denk ik?

Niet om je af te zeiken ofzo. De mijne kucht ook en zit ook aan de antibiotica etc.

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:32

ilse, ik vind het zo erg voor jou en luck!
Ik hoop echt dat luck er weer boven op kom!
Ga hard duimen voor je! :(:)

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 21:36

Snackie, deze vorm van longontsteking gaat wel dergelijk zo snel.
Moet eerlijk zeggen dat ik er erg verdrietig van word dat er net word gedaan alsof ik nalatig ben geweest. Aangezien ze in de kliniek duidelijk hebben aangegeven dat ik hier niks aan had kunnen doen.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:37

Sterkte!
Misschien een heel ongepast l*llig vraagje, maar is hij op de eerste foto niet al wat mager..?
Op de 2e foto zie je zijn ribben....

Nogmaals, heel veel sterkte! Hoop dat je (verder) hele knappe paardje er weer bovenop komt! <3 :(:) Y;(

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:39

Als er iemand goed is voor z'n paarden ben jij het wel!
Je belt direct de VA als er iets mis is met je paarden, en je laat altijd alles oplossen en belt liever de VA iets te vaak dan te weinig!
Meid, je staat altijd voor je paardjes klaar! En een longontsteking kan dus komen van het rare weer!
Hun weten waar ze het over hebben! :(:)

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:44

Ilse wat onzettend naar zeg!
Meer dan dat je nu voor hem doet kan je niet, hij mag blij zijn met een baasje zoals jij!

xjessie74

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:45

Hè bah, veel sterkte! En niet twijfelen aan jezelf! Jij kent je paardje het beste en hebt op tijd de juiste beslissingen genomen. Met dit weer gaat dat gewoon heel snel!!

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 21:47

LoveUggs, in mijn ogen en hoe ik me nu voel inderdaad ongepast, maar nee Lucky was niet mager.
Dit is een rijfoto van zondagochtend, hij mankeerde toen nog helemaal niks.
http://7.media.hyves-static.net/1537192 ... 92702.jpeg

De rest trouwens heel erg bedankt voor alle lieve woorden.

Poow stond er net gelukkig rustig bij, stond wel heel blij naar me te hinniken toen ik aan kwam.
Ik mis mijn binkie wel heel erg, voelt zo raar om hem niet nog even een knuffel voor de nacht te kunnen geven -O- .

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:50

Ik schrik van dit bericht nu ik het lees, jou Lucky in de kliniek.. Zag gisteren nog jullie topic zag er zo goed uit, echt ben er even stil van.. Wanneer ga je weer naar hem toe?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:51

Och nee! Sterkte, wat vervelend ook dat hij dan in zo'n korte tijd zo verslechtert... Hoe houdt zijn vriendinnetje het?

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 21:55

Ik zet alles op alles dat ik hem morgen even kan knuffelen, hij kroop bij de kliniek bijna bij me op schoot zo aanhankelijk was hij. Dus wil hem echt elke dag even opzoeken. (gelukkig mag ik bij deze super kliniek elke dag tussen 8.00 en 22.00 binnen lopen om hem te zien)

Zijn vriendinnetje doet het super, ik houd haar voor de zekerheid overdag wel met een berg hooi in de paddock+inloopstal zodat ze niet onrustig kan worden op de wei. Dan kan ze savonds even rommelen op de wei als ik aan het opruimen ben.

cocochanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:57

Ach jeetje.. Je zou het toch ook niet verwachten van een kuchje..
Hier staat ook een paard met een pollen allergie die geregeld een kuchje heeft en word
dus ook niet meteen een Da gebeld als die een keer wat meer hoest..
Sterkte met je paardje...Gelukkig staat die nu op de kliniek en word hij goed in de gaten gehouden !

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:58

@LoveUggs: ik vind het paard er super uitzien op de eerste foto. Veel meer vet (if any) hoeft van mij niet. Best veel paarden zijn eigenlijk te dik.

@TS: heel veel beterschap voor je paard. Ik hoop dat 'ie snel wat opknapt

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 22:20

calice schreef:
LoveUggs, in mijn ogen en hoe ik me nu voel inderdaad ongepast, maar nee Lucky was niet mager.
Dit is een rijfoto van zondagochtend, hij mankeerde toen nog helemaal niks.
http://7.media.hyves-static.net/1537192 ... 92702.jpeg

De rest trouwens heel erg bedankt voor alle lieve woorden.

Poow stond er net gelukkig rustig bij, stond wel heel blij naar me te hinniken toen ik aan kwam.
Ik mis mijn binkie wel heel erg, voelt zo raar om hem niet nog even een knuffel voor de nacht te kunnen geven -O- .

Daarom zei ik ook dat het niet rot bedoeld was.. Sorry daarvoor! :(:) Knuffel van mijn kant!
En nogmaals, HEEL VEEL STERKTE he TS!

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 22:22

calice schreef:
Moet eerlijk zeggen dat ik er erg verdrietig van word dat er net word gedaan alsof ik nalatig ben geweest. Aangezien ze in de kliniek duidelijk hebben aangegeven dat ik hier niks aan had kunnen doen.

Ik moet het even opnemen voor Snackie, ik weet dat zij echt alleen interesse heeft en geen (nare) bij bedoelingen over verzorging of nalatigheid :).

Maar ik hoop dat je paardje snel opknapt! Het is echt schrikken om je paardje in 2 dagen zo achteruit te zien gaan :(:)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 22:28

LoveUggs schreef:
Sterkte!
Misschien een heel ongepast l*llig vraagje, maar is hij op de eerste foto niet al wat mager..?
Op de 2e foto zie je zijn ribben....

Nogmaals, heel veel sterkte! Hoop dat je (verder) hele knappe paardje er weer bovenop komt! <3 :(:) Y;(

Nee, het paard toont niet mager op foto1. Hooguit lijkt het wat schraal in de bovenlijn, maar dat komt door zijn positie (grazend) en hij heeft een wat rechte croup waardoor een grazende lijn wat schraler lijkt.

Overigens vatte ik het kuchvraagje niet raar op, diegene vraagt gewoon bezorgd hoe snel dit ontwikkeld, niet om je te beschuldigen van nalatigheid. Ik kan me echter wel voorstellen dat jij dit zo leest, want je bent nu (logisch) een beetje emo!

Ik hoop dat ie opknapt!

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 22:31

Heel veel sterkte TS! Heb jullie als combinatie ook al eens gezien op een andere paardensite, hopelijk komt Lucky er gewoon bovenop!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 22:52

calice schreef:

Als dat gevoel van mij uitkomt dan is dat niet bedoeld.
Ik ben alleen geintereseerd in de voorlopende periode omdat mijn paard ook eerst onschuldig hoestte. En afgelopen vrijdag in de kliniek werd vastgesteld dat hij een bacterie heeft gehad. Daardoor koorts en een virusinfectie. Ik heb antibiotica en hoestdrank meegekregen. En gelukkig knapt hij er van op.
Maar door dit topic voel ik me gewaarschuwd nog alerter te zijn omdat ik zie wat er bij jou paard is gebeurd.

niks negatiefs over jou. Je volgt altijd het advies van de va op. het is alleen vreselijk jammer dat het bij jou paardje toch door is gegaan naar een longontsteking.

Dikke knuf en sterkte!
Laatst bijgewerkt door TurboTinker op 20-06-13 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 22:54

Txs succubi en f_orumster! Het was idd niet naar bedoeld

Kingie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 22:55

Jeetje wat sneu zeg.. Heel veel sterkte en ik hoop dat hij er weer helemaal bovenop komt!

Vind hem trouwens ook niet te dun op de eerste foto hoor.. Veel paarden zijn juist veel te dik.