Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rocky21 schreef:Kan iemand mij vertellen waar ik het precies kan vinden hoeveel er door mogen. Ik krijg het niet gevonden op de website van KNHS Regio Brabant.
ook wel een keer lekker, tot nu toe altijd mega ver moeten rijden naar de kampioenschappen 
nwankwo schreef:ook ik mag door
nooit verwacht!
start julio (nu sinds 7 maanden van mij) in de categorie E-B dressuur
wouw is ongeveer 1 uur en 15 minuten rijden voor mij.
dit is de eerste keer dat ik ben afgevaardigd dus heb er super veel zin in!!
gezellig met veel bokkers!
ben niet zo goed in vroeg uit mijn bed komen
Mawo97 schreef:Leuk:)
Ik hoop ook niet dat het heel vroeg isben niet zo goed in vroeg uit mijn bed komen
haha) maar lijkt me wel erg gezellig zo'n dagje! nwankwo schreef:Mawo97 schreef:Leuk:)
Ik hoop ook niet dat het heel vroeg isben niet zo goed in vroeg uit mijn bed komen
ik ook niet![]()
ons pap zei dat het minimaal 1,5 uur rijden is en aangezien ik een tijdje geleden problemen had met de pony dat hij ging ''fietsen'' in de trailer ben ik benieuwd.
ik verwacht van het rijden niet veel van (aangezien ik altijd pech heb op wedstrijdenhaha) maar lijkt me wel erg gezellig zo'n dagje!
Arielle_ schreef:1e reserve is dan is er nog hoop!
Vind dat er bij sommige klasses/kringen echt zoveel doormogen, als je dan ziet hoe belabberd ze hebben gepresteerd en dan nog door mogen.
vonneke schreef:Arielle_ schreef:1e reserve is dan is er nog hoop!
Vind dat er bij sommige klasses/kringen echt zoveel doormogen, als je dan ziet hoe belabberd ze hebben gepresteerd en dan nog door mogen.
Zoals ik het begrepen heb wordt het volgend jaar een hele andere selectieprocedure.
Is maar goed ook want dit slaat nergens op.
)