Voor de liefhebber,dit uitschuifbare handvat(polemount) is een quickpod dslr. Lengte uitgeschoven 135 cm. Mijn ervaring is dat een lange polemount een stabieler beeld geeft dan een korte.(ik heb nu diverse merken en lengtes uitgeprobeerd) Verder heeft deze camera een groothoek stand van 170 graden,en zoals je uit de fotografie weet,een groothoek lens is makkelijker stil te houden dan een tele. En ja,het is tamelijk onhandig om mee te nemen.
wauw. onwijs leuk filmpje! En wat lijkt zij een lekkere galop te hebben joh! Op mijn bijrijdpaard lukt het echt niet om zo te blijven zitten, maar de galop bij hem is ook een apart verhaal Echt heel leuk!
koetje01
Geplaatst: 16-06-13 14:21
leuk filmpje! lijkt mij alleen wel ontzettend maf om iemand op een paard tegen te komen met zo'n stang en zo'n camera
Gaaf filmpje! Heel bekende omgeving ook! Het heerlijkste galopje in heel m'n leven heb ik ook over dat pad langs de Regge gemaakt tijdens een endurance wedstrijd!
Zo jij zit er lekker relaxt op. Hoe weet je dat je de camera goed vast hebt zodat je ook in beeld bent?
En ahum, reed van het weekeind nog daar in de buurt in de auto rond en zei toen nog tegen mijn bijrijder, dat ik daar eens met de paarden moest gaan logeren. Nou, jouw filmpje bevestigd dat, heerlijke omgeving!