ik heb gewoon tranen in me ogen van die laatste 3 foto's, zo mooi! het geluk en liefde straalt er vanaf.. heel mooi
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 14-06-13 10:46
11 & 12 zijn echt gaaf!!!! ik zeg uitvergroten!!! Persoonlijk vin dik 11 dan leuker!!! Volgens mij ben je echt trots of niet..... Als ik al die topics van je zie
Prachtige foto's, normaal heb ik eigenlijk niet veel met haflingers maar die van jou zouden mij wel eens van gedacht kunnen veranderen
pretty
Geplaatst: 14-06-13 12:37
Het zijn ook niet allemaal haflingers. Dais,de stammoeder is wel een rasechte haflinger. Ti en Fi zijn Dais haar kinderen,maar hun vader is een rasechte Welsh Cob. (Sublime Sponté)
Wat zijn het toch een knapperds! Ik vond het echt super om ze op de foto te zetten! En om de bands tussen jou en je 3 pony's te zien.
_Clocloken_
Geplaatst: 14-06-13 17:39
pretty schreef:
Het zijn ook niet allemaal haflingers. Dais,de stammoeder is wel een rasechte haflinger. Ti en Fi zijn Dais haar kinderen,maar hun vader is een rasechte Welsh Cob. (Sublime Sponté)
En zeg nu zeg,geslaagde kruisingen toch?!
Inderdaad geslaagde kruisingen dan
Anoniem
Geplaatst: 14-06-13 17:41
Wow wat een prachtige familie
ikxnaomi
Geplaatst: 14-06-13 17:55
Jeetje, wat een mooie familie! Ben gek op dat koppie van Fiore!
Ik had het al gezegd in het dbt, maar wat lijkt Ti op Kees zeg!! Zoooo opvallend!! Heerlijk spul heb je Cynth!!
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-13 19:21
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve en leuke reacties!
Jokari, ik denk dat ik nooit meer van die roze wolk af kom Wat zijn die paardjes een heerlijkheid zeg!
Ayla_4Ever, nee Ze heet Daisy.
UMayDream, mooi is die hè? Dat oogje van hem ook Dit is de originele foto: #1 Dat paard zit zo diep bij me. Vraag me niet hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen... Hoewel... dat ie je hier boven dus
Set_elkol en _KiMbErLeY_, ik heb nog nooit zo duidelijk gevoeld hoe het voelt om trots te zijn als nu
CC, echt hè? Op sommige foto's moet ik echt even twee keer kijken. En zelfs Fiore vergist zich wel eens
_KaWi_, heel veel Bokkers hebben Ti als favoriet. Ik vind hem ook zo knap. Ik blijf maar naar dat paard kijken... Maar echt vergelijken kan natuurlijk pas als Fi ook minimaal twee is, want Ti is knap, Fi is nog maar een baby, dat is lastig vergelijken.
UK_eef, eeehmmm.. maak ik zo veel topics aan?
Jannepauli, goed om te weten. Mocht ik ze ooit zat zijn
sajavado, bedankt voor je mooie woorden
Noctua en Diertjec, ik kan niet kiezen Ik vind die galopperende van Ti prachtig! Die dravende van Dais, die romantische momentjes met Ti en Fi, onze familiefoto waarop ik erbij zit, die van Fi met dat scheve koppie en deze van _Denise #2
En mijn muur is inmiddels aardig vol HELLUP!!!!
Madelon, ik vond het super dat jij er was. Je foto's zijn prachtig en je bent ook een hele gezellige meid!
Wat een gave foto's zeg! Vooral foto 12 is écht prachtig!! En die foto met Ti op je schouder, wat is het toch een heerlijk beest *nog steeds verliefd!*
Wouw, ik had ze eigenlijk al meteen gezien maar kon niet reageren. Dus nu alsnog maar even. Echt super gaaf Cynthia! Wat een prachtig drietal heb je toch! Vooral die eerste foto van Fiore op deze pagina spreekt mij heeeeel erg aan. Dan snapt iedereen toch wel dat ik haar niet voor niets in mn onderschrift heb gezet. Ow wacht, ik pas m meteen weer even aan!
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-13 12:42
Talindos, ze lijken echt veel op elkaar hè? Zelfs Fiore staat wel eens bij de verkeerde 'mama'.
Heel goed, Jaas!! In het volgende topic op pagina één? Die foto met Ti op mijn schouder is ook één van mijn favorieten.
Aartje, die foto van Fi is echt mooi hè? Ze heeft daar echt een Cobkoppie Ik ben benieuwd hoe vaak je link wordt aangeklikt met deze foto
Ik wacht nog op een paar foto's en dan open ik een topic voor Fi bij KS-ITP.