delerium schreef:Het was een waar genot jullie bezig te zien heb jij ons gezien dan? ik zal wel weer blond zijn bedankt voor de leuke reacties verder!
Amber27 schreef:delerium schreef:Het was een waar genot jullie bezig te zien heb jij ons gezien dan? ik zal wel weer blond zijn bedankt voor de leuke reacties verder!Amber.. ze heeft zelfs in het topic zitten posten voor eventueel een handje toe te steken BLOND
xTitanic schreef:Amber27 schreef:heb jij ons gezien dan? ik zal wel weer blond zijn bedankt voor de leuke reacties verder!Amber.. ze heeft zelfs in het topic zitten posten voor eventueel een handje toe te steken BLOND jonge.. sorry hoor.. ik verf mn haar niet
Ik ben "die ene", met Boktsweater, die Rubenesque oude (ofwel; de idioot die met borstels stond te slingeren)
delerium schreef:Ik ben "die ene", met Boktsweater, die Rubenesque oude (ofwel; de idioot die met borstels stond te slingeren)oooooo jou borstel ligt nog ergens op het strand
Amber27 schreef:delerium schreef:Ik ben "die ene", met Boktsweater, die Rubenesque oude (ofwel; de idioot die met borstels stond te slingeren)oooooo jou borstel ligt nog ergens op het strand Correctie, de borstel van Simone ligt nog ergens op het strand (of is ondertussen aangespoeld in Breskens?)
delerium schreef:Ik ben "die ene", met Boktsweater, die Rubenesque oude (ofwel; de idioot die met borstels stond te slingeren)
Sieltjuh schreef:Amber27 schreef:oooooo jou borstel ligt nog ergens op het strand Correctie, de borstel van Simone ligt nog ergens op het strand (of is ondertussen aangespoeld in Breskens?) O wist nie dat het jou borstel was
Mooie foto's zeg! Dat wordt lastig kiezen Tipje voor de fotograaf/bewerker bij foto 6 zorg dat je de slagschaduw ook meepakt
Albion schreef:Mooie foto's zeg! Dat wordt lastig kiezen Tipje voor de fotograaf/bewerker bij foto 6 zorg dat je de slagschaduw ook meepakt Inderdaad de schaduw van de lijn verraad dat hij niet losliep, want de lijn zelf is wel echt super netjes weggewerkt
waaauuww echt superr mooi paard (: en leuke foto's en leuk dekje trouwens waar heb je em vandaan hij is zo awesome
Ik heb hem gekocht op de aangespannen dag in Gilze maar ze zijn ook te bestellen via paardendekje.nl (kraampje was van paardendekje)