En ook van hier toch weer een sms erbij hoop dat er nog veel volgen voor je. Succes met al je plannen!
Shoran123
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-13 19:32
BusyMissy schreef:
En ook van hier toch weer een sms erbij hoop dat er nog veel volgen voor je. Succes met al je plannen!
Ik denk dat ik weet waar ze die 5000 euro vandaan gaan halen
Ik plaats eigenlijk nooit een topic, en zag wel op internet een actie van dat sponsorship, maar toen ik zag dat je vooral punten moest gaan halen en dat geld kost, sloeg ik al af. Totdat ik deze actie zag, en dacht. ik probeer het eens een keer. Ik ben onder de indruk van de reacties. Nooit gedacht opeens zoveel reacties binnen te krijgen!
Gaby
Geplaatst: 07-06-13 21:43
Indrukwekkend om te lezen en zien dat je zo hard werkt voor en met je paard om je doel te bereiken . Leuk paard.
Merell123
Geplaatst: 07-06-13 21:59
GewoonNoor schreef:
BusyMissy schreef:
Ik denk dat ik weet waar ze die 5000 euro vandaan gaan halen
Iedereen die smst kan misschien beter €0,60 naar jouw rekening overmaken ;P
Ik was eigenlijk niet van plan een stem uit te brengen, maar jouw verhaal spreekt mij erg aan. Je bescheidenheid siert je Ik gun het jullie die wildcard van harte
Ik ben helaas gezakt voor mijn eindexamen. In de zomer ga ik deelcertificaten halen om alsnog dit jaar nog mijn diploma te hebben. Had een 5.4, 5.4, 5.4 en een 5.3... dan baal je flink!!
PolleMaster
Geplaatst: 19-06-13 23:46
Onwijs balen van je examen, maar je zet door zo te zien! En dat blijkt ook wel uit je verhaal! Mooie combinatie, het is jullie helemaal gegund!!
Maar ik zag dat je het sponsorship wilde gebruiken om meer wedstrijden en lessen te gaan realiseren, maar het sponsorship is geen geld maar goederen toch?