Ben je je paardjes verloren bij een brand? O meid wat heftig, nog heel veel sterkte! Pfff, mijn katje is net overleden en ik word hier helemaal gek, moet je nagaan... Hele mooie foto's Hopelijk kan Animo je een beetje met je gedachten van alles wat er gebeurd is afhouden.
Aaah m'n kanjers jullie staan er weer prachtig op! Ben blij je zo te zien meid, Pino doet je écht zichtbaar goed!!! Op naar heel veel hele mooie momenten
maartje_h
Geplaatst: 08-06-13 19:32
erg leuke foto' s. Het plezier straalt eraf bij jullie. En heerlijk meid dat je zo kunt genieten samen. Het is jullie gegunt. Sil en Mac genieten en hobbelen mee daarboven, dat weet ik zeker.
Op naar een gouden toekomst met Pien en heel veel leuke dingen.
xhorselovex
Geplaatst: 08-06-13 20:22
Wat ontzettend zonde en erg zielig met dit grote verlies, maar wat prachtig dat je er zo'n geweldig paard voor terug krijgt! Echt wat een plaatje!
Binne
Geplaatst: 08-06-13 22:04
Wauw mooie foto,s en leuke haflinger!
Manon_vdv
Geplaatst: 08-06-13 22:10
Ik vind wat er is gebeurt echt verschrikkelijk! Dus ik hoop dat je heel erg gaat genieten van je nieuwe mooie paardje Amino! Gave foto's! Over het strand wil ik ook nog eens rijden!!
Shirrlfl
Geplaatst: 08-06-13 22:28
Krijg gewoon weer kippenvel.. Onwijs veel sterkte nog.. Jou 3 kanjers keken vast mee Zo te hebben jullie elkaar gevonden, jullie zijn een leuk team!
Dank jullie wel allemaal.... Ik zeg zelf ook,het liefst had ik mijn andere paardjes nog gehad en had ik die stomme brand niet mee willen maken,maar na alle gebeurtenissen en het verdriet had ik me geen liever paardje kunnen wensen... Pien is in de korte tijd van 3 maanden al erg belangerijk voor mij geworden...
Wat een prachtige foto's van een prachtige haflinger. Ik wens je het allerbeste toe met je nieuwe vriend. Hopelijk kun je nog heel erg lang van hem genieten. Heel veel sterkte met de blijvende pijn van het verlies van je andere pony's, hopelijk helpt Animo je daar een beetje mee.
Dank jullie wel weer! hij vervangt ze niet maar hij helpt idd wel!
Anoniem
Geplaatst: 10-06-13 11:05
Prachtige foto's... Ik ben echt blij dat het zo goed klikt tussen jullie en je weer plezier kunt beleven. En inderdaad, ik denk ook dat Silby, Manic en Jana met jullie meegalopperen en ik hoorde van Esmee dat vooral Silby dat nog eens duidelijk heeft gemaakt.