Aahhh knappe Djuunie Ben echt wel fan van haar hoor meiden! Ze heeft echt onwijze uitstraling!!
En super leuk ook om te zien hoe jullie Djuun delen, doen wij ook natuurlijk met Shief, grappig om te zien dat dat bij jullie ook zo goed gaat! Als we toch eens zouden kunnen meeten, is vast super gezellig
Zou ik heel leuk vinden Shanna Misschien kunnen we wel eens een arab-meeting doen oid! Ik zou zeggen, kom je hier op vakantie en op het strand rijden, maar dat kan je thuis ook, haha
Maar idd leuk om te zien dat bij anderen het delen van een paard ook goed gaat. We krijgen vaak de vraag of dat wel gaat namelijk
Ja zou leuk zijn als we zoiets kunnen regelen een keertje! Enne, als Shief ooit een beetje trailer-proef is geworden dan vind ze het vast wel gezellig om te toeren! Dus wie weet komen we een keertje langs!
Persoonlijk denk ik dat het best uitzonderlijk is Hoor namelijk niet vaak dat het goed gaat, ook niet bij lease-paarden op de manege bijv. waar mensen het met z'n 2en doen. Je moet het toch over heel veel dingen eens zijn Vind dat bij ons soms best bijzonder en gek, vaak denken mensen ook dat we zussen zijn haha.. Wat ik denk zegt Angela, en andersom.. Dat gaat bij jullie vast ook zo haha! Enige verschil is dat jullie wél zussen zijn!
Maargoed, lijkt me leuk als we ooit eens een meeting kunnen regelen! Met of zonder paarden haha!
Haha, gek genoeg zijn mensen vaak verbaasd ook als we zeggen dat we zussen zijn We zijn ook wel wat andere qua postuur (kan je wel op de foto zien ook ), maar zodra we gaan praten zeggen we echt 100x dezelfde dingen idd Ja, ik vind het ook bijzonder dat het goed gaat En het gaat bij ons al ruim 14 jaar goed Dus het kán wel!
Ja, meeting moet er gewoon eens van komen Lijkt me erg leuk en gezellig