Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aartje schreef:Prachtige foto's en wat een beeldschone manen heeft ze zeg! Leuk als ze zichzelf ook nog even showen
Ik dacht even 3 jaar te lezen en dan met de tekst 'vorig jaar' dus als twee jarige opgezadeld?.. maar ik zie dat ze bijna 4 is en dat ze toen dus 3 geweest moet zijn.. dan valt het mee inderdaad, schrok alVind het inderdaad nog heel puppy ogen. Rijd je ook al op haar of nog niet?
Spritz schreef:Super mooie haf heb jij aan de haak geslagen Lisa! Prachtige bos manen, leuk om t verschil te zien met vorig jaar.
Heb je Donna ook nog of heb je die verkocht?
jolmer20 schreef:Wow wat een gave haf!
En ik ben jaloers op de manen, wat is je geheim hihi!
miisshOrse schreef:Wow, wat een mooie foto's!
Mag ik vragen hoe je die "black foto" hebt gemaakt?
xRiiannex schreef:Als je in een straal binnen 15 kilometer woont vanaf Hoofddorp wil ik graag je paard op de foto zetten![]()
http://www.rianneverwoerdphotography.tumblr.com
Cynthia82 schreef:Die is mooi geworden!!!
En die manen!![]()
Mijn twenter (TiSento in onderschrift) heeft mooie lange manen, maar een miezerig voorplukje. Ik heb er aan gedacht om zijn voorplukje in te vlechten, maar ik vind dat zo zielig nu hij 24/7 op de wei staat ivm vliegen enzo. Hoe doe jij dat?
Ik vind foto 6 en 11 heel mooi om uit te vergoten
Cynthia82 schreef:Tja.. hij is nu twee. Maar paps en mams hebben een mooie lange voorpluk...
Als het zonnig is, heeft hij een masker op tegen het verbranden van zijn neus. Dan zal ik hem wel invlechten en desnoods heel de winter.
Mocht het niets worden, krijgt hij extensionsgd