En ja hoor, daar is er weer één: Hoe bedoel je "I'm the queen of the wei"?
Creatief met baby's
Buffeltje
Middagdutje met Fi
En afgelopen zaterdag ook met Ti
Hij wordt gouder en gouder
Sjeesje
Ti
Platte Ti
Happy16
Geplaatst: 27-05-13 18:50
ze blijven leuk kan er geen genoeg van krijgen!
is Ti trouwens ook stekelharig of lijkt dat maar zo?
Maritelisab
Geplaatst: 27-05-13 18:51
Wat een heerlijke dieren heb je toch. Om verliefd op te worden
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-13 18:59
Happy, ik ben ook bang dat Mayflower gaat winnen van Fi, maar voor degenen die willen dat Fi gaat winnen: Strategisch stemmen dan Niet op Fi én Mayflower Grappig dat je het vraagt! Ik heb ook wat berichten geplaatst in een topic dat over sabino gaat (stekelharigheid is één van de sabino kenmerken). Daar heb ik geschreven dat hij veel sabino-kenmerken heeft (brede bles, kinvlek, zijkanten van zijn mond wit, vlekjes op zijn buik, zijn extreme aftekeningen op zijn benen) Maar volgens mij is hij niet stekelharig. Hij is vrij licht, dus het is lastig te zien. Zijn zomervacht is nu wel een stukje donkerder, dus misschien dat ik het straks beter kan zien. Hij is alleen nog niet volledig uit zijn wintervacht, dus die nog lichtere haren zijn nog onderdeel van zijn winterjas. Het zou trouwens kunnen dat Ti niet alleen sabino is, maar ook splash en dat de combinatie van die twee tot de wit-explosie heeft geleid. Ik ben nog aan het uitzoeken of hij inderdaad ook splash kán zijn. Als het mogelijk is dat hij splash is, laat ik hem testen, gewoon omdat ik het wil weten
set_elkol, dat kan natuurlijk ook Maar er zijn ook mensen die het vragen en dan erbij zeggen: Kijk maar uit dat hij zijn moeder niet dekt
Dankje, Borah
JoSav
Geplaatst: 27-05-13 19:46
Oh, genieten dit! Wat een knapperds zijn het toch. Leuke foto's weer en de foto's met een kleine sneaky Fi op de voorgrond spreken boekdelen. Héérlijk.
Wat een briljante foto's heb je er weer tussen staan Cynthia En wat interessant van dat sabinogen eigenlijk.. Ben heeel benieuwd hoe Fietje gaat worden over een paar jaar. Wat is het toch een echte dame zeg!
Wauw wat een prachtige paardjes heb je toch. Echt jaloers, en het blijft leuk om steeds naar al je nieuwe foto's te kijken!
pretty
Geplaatst: 28-05-13 11:18
als je dat allemaal ziet,kun je toch niet anders dan erbij gaan liggen?? Heerlijk drietal,heerlijk in de wei...aaachhhhhhhh
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-13 19:33
JoSav, dankje Lekker smoeltje trekt ze daar hè? Ik al op de volgende pagina wel nog zo'n foto plaatsen
DesireeK, het was vandaag weer zo heerlijk, maar helaas moest ik vandaag wel werken Maar van half vijf tot half zeven was het alsnog heerlijk weer!
Maflinger, noem jij Fi nou een ezeltje???
Djuulsie, ja, het kan echt, kijk maar: http://www.mijnalbum.nl/Foto-U4LJVCDR.jpg Even in een link, want er staan al 15 foto's op deze pagina. Maar hij wordt gouder en gouder en krijgt steeds meer appels Coole ava heb je trouwens
Peaches, ik heb geen idee, ik ken dat paard niet en ik kan de Bokker spetterrrr ook niet vinden. Fi wordt denk ik niet echt een Haf om te zien. Dat vind ik Ti ook niet, terwijl Fi meer op een Cob lijkt dan Ti. En ik weet niet of het paard van spetterrrr ook een valk is?
De rest: Dank u!
SM96T
Geplaatst: 28-05-13 20:33
Wauw wat een prachtige familie heb je daar toch in de wei lopen!
Set_Elkol
Geplaatst: 28-05-13 21:12
bokker spetterrr heeft 1 r minder dan werd gezegd duurt lang voordat de foto's in haar profiel laden.