Knappe Kevin ( v. Flemmingh) zzlicht @ fotomeeting rockanje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kelly_love

Re: Knappe Kevin ( v. Flemmingh) zzlicht @ fotomeeting rockanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 10:47

Hele mooie foto's, hij ziet er echt niet uit als 21

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 11:16

Heel mooi dier!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 12:14

Prachtig dier en het is een compliment waard dat je er nog op niveau mee rijdt!

Persoonlijk baart mij zijn rugbespiering wat zorgen. Hij heeft onder het zadel echt flink geatrofieerde spieren (een deuk in zijn spieren waar het zadel ligt). Ik zou eens goed naar je zadel laten kijken en hem goed over de rug rijden/longeren. Dat zal ook helpen in het verbeteren van de aanleuning.
Succes!

Paardje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 13:21

mooi

Leanne_Salvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 13:54

Tip voor op canvas: 3, 4 en 14!! :))

biesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 14:41

Super mooie foto's Miran!!! Mag je trots op zijn!
Zou ze gewoon allemaal op Canvas afdrukken haha! Hoe moet je hier uit kiezen?????

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 17:41

Venetia schreef:
Prachtig dier en het is een compliment waard dat je er nog op niveau mee rijdt!

Persoonlijk baart mij zijn rugbespiering wat zorgen. Hij heeft onder het zadel echt flink geatrofieerde spieren (een deuk in zijn spieren waar het zadel ligt). Ik zou eens goed naar je zadel laten kijken en hem goed over de rug rijden/longeren. Dat zal ook helpen in het verbeteren van de aanleuning.
Succes!

Dank je wel voor de tip maar wordt al aan gewerkt. Momenteel past mijn zadel inderdaad niet zo lekker hierdoor. Probleem is ontstaan doordat ik achteraf gezien een tijdje met gebroken boom gereden heb. Daardoor rijd ik nu met een speciale pad die ruimte creëert zodat hij spieren op kan bouwen. Pas daarna heeft het zin om mijn zadel weer passend te laten maken. Vraag me niet hoe die pad werkt maar ik zie wel dat hij werkt. Langzaam trekt het namelijk bij. Hij is alleen niet meer zo piepjong dis helaas heeft dit wel veel tijd nodig.

Over de rug rijden doe ik altijd en longeren met dubbele longe doe ik ook regelmatig dus wat dat aangaat valt er niet veel winst te behalen. In de oprichting laat ik hem alleen maar lopen als we proefgericht bezig zijn nadat ik hem over de rug los heb gereden.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:57

Mooie foto's van je knappe Flemmingh!
Inmiddels kwam ik je al tegen in ons topic :)

mcflurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:08

Leuke foto's! Vind nr 14 erg mooi :)

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:16

moi22 schreef:
Dank je wel voor de tip maar wordt al aan gewerkt. Momenteel past mijn zadel inderdaad niet zo lekker hierdoor. Probleem is ontstaan doordat ik achteraf gezien een tijdje met gebroken boom gereden heb. Daardoor rijd ik nu met een speciale pad die ruimte creëert zodat hij spieren op kan bouwen. Pas daarna heeft het zin om mijn zadel weer passend te laten maken. Vraag me niet hoe die pad werkt maar ik zie wel dat hij werkt. Langzaam trekt het namelijk bij. Hij is alleen niet meer zo piepjong dis helaas heeft dit wel veel tijd nodig.

Over de rug rijden doe ik altijd en longeren met dubbele longe doe ik ook regelmatig dus wat dat aangaat valt er niet veel winst te behalen. In de oprichting laat ik hem alleen maar lopen als we proefgericht bezig zijn nadat ik hem over de rug los heb gereden.

Fijn dat hij alweer op de goede weg terug is. Het duurt met oudere paarden inderdaad langer, daar valt niet veel aan te doen. Als de oorzaak maar opgelost is! Het zadel leek op de foto's inderdaad wijd genoeg. Een goede onderlegger zal hij nu wel als prettig ervaren.
Wel heel vervelend van de gebroken boom. Hij zal er wel flink last van gehad hebben :(

SorayaxMorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:24

Wauw echt een heel mooi paard, hij lijkt helemaal geen 21 ! /3
Maar echt mooi _/-\o_

TessaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 22:47

Leuke foto's! En leuk om een leeftijdsgenootje van mijn oudje te treffen. Met hetzelfde doel heb ik mij voor een fotomeeting speciaal voor oudere paarden aangemeld. Ben erg benieuwd maar heb er wel extra zin in als ik die mooie plaatjes van jullie zo zie!

Babeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 23:58

Wat een knap paard ! Die ziet er nog super goed uit, je zou niet zeggen dat die 21 is ! :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 20:52

Prachtige foto's! :)

Ik snap dat je het moeilijk heb om te kiezen.