Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
meganx schreef:vindt het persoonlijk nog al een gepronk met :''kijk ik rij met stang en trens''
ik vindt voor een fotoshoot niet echt nodig om al dat ijzer te gebruiken![]()
verder mooi paard!
biaamber04 schreef:zo nou weet ik het allemaal wel dat iedereen valt over foto 3!!!
ik weet zelf ook wel dat het niet zo hoort.... duh!!!!
en verder ik vind het namelijk wel mooi staan stang en trens op de foto!!
verder iedereen bedankt voor de leuke reactie's.......
Carolaaxxxx schreef:Wauw, die eerste foto is werkelijk prachtig!
Verder vind ik s&t alleen maar storen in alle soorten foto's, behalve wedstrijdplaatjes. Over je gebruik praat ik dan geen eens. Jammer dat iedereen het stoer vind voor 'even op de foto'
Nog niet gesproken over het feit dat er geen eens mee om gegaan kan worden.. T is geen kerstboom waar je op zit
xhenkexspons schreef:Carolaaxxxx schreef:Wauw, die eerste foto is werkelijk prachtig!
Verder vind ik s&t alleen maar storen in alle soorten foto's, behalve wedstrijdplaatjes. Over je gebruik praat ik dan geen eens. Jammer dat iedereen het stoer vind voor 'even op de foto'
Nog niet gesproken over het feit dat er geen eens mee om gegaan kan worden.. T is geen kerstboom waar je op zit
Toch rijden er héél veel mensen mee hoor, en het hoort wel een beetje erbij als je Z start, ik vind het juist wel wat hebben!
RdLFoto schreef:Een hele discussie over het bit.. Hoe wil je een paard dat het is op het strand, met een normaal bit laten rijden? Hoe kun je het oplossen als je been en zit niet werkt? Veel mensen praten wel zo groot maar de meesten doen het zelf ook..Liever je stang horizontaal dan zijn mond opentrekken omdat een normaal bitje te licht is. En dan kun je zeggen; "dan doet ze toch een scherper bit in?" Maar dan zou er alsnog commentaar komen, zoals altijd. Jammer dat het weer zo moet, wat in de bovenstaande reactie weer te begrijpen is dat het soms niet anders kan op bokt. Als fotograaf vind ik stang en trens juist kick op de foto, maar dat is weer een kwestie van smaak.
Prachtige serie! En leuk dat je in uitgelicht staat.