Bedankt voor alle leuke reacties!
Bellarose
Bis heeft het echt super, ik mag binnenkort mee het bos in op de wagen! En ben onwijs blij met mn kanjers 
Inmiddels staan er voor dit jaar, afhankelijk van hoe nas het doet, meerdere shows op de planning, volgende maand de eerste
Verder wil ik met haar de dressuur in om iig punten te rijden om umoyax te mogen starten. Verder hangt het een beetje af van wat zij leuk vindt. Als ze de dressuur heel erg leuk vindt gaan we daarin verder, gaat ze liever het bos in doen we dat
Volgend jaar wil ik haar ook gaan dekken met umoyax en dan dus ook rustig aan beleren. Ik merk nu wel al dat ze het `werken` heel erg leuk vindt, en ze is met alles zo braaf!!
T is gewoon zo'n lieverd... Ik zeg wel eens dat het me niet zou verbazen als er op een dag vleugels op haar rug groeien. Ze is heel bijzonder, zet werkelijk geen stap verkeerd. Niet dat ze heel makkelijk is, maar we begrijpen elkaar gewoon denk ik..
Haha haar kleur vind ik idd ook zo gaaf nu
ze krijgt al sproetjes, zal vliegenschimmel worden denk ik.
Paola dank je! Ben echt nog elke dag heel erg gelukkig met haar. Ze is zo lief en zacht.. En als ze dan door de bak danst....is ze echt een sprookjespaard. 
Los was echt peanuts haha. Ik had voor de zekerheid wel longe mee maar ze was zo braaf dat ik los aandurfde. En terecht, want ze deed het super. Ik zei zelfs nog tegen Mel dat ze over een jaar miss wel helemaal los zou kunnen, dus niet tussen paaltjes. Ze vertrouwt me nu al zo.... Maar goed, dat zien we dan wel weer